Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HERREGUD, jeg falt pladask for denne maskaraen, er helt trollbundet av den. Skal kjøpe den så snart jeg kommer i nærheten av en sminkebutikk. :)

Diorshow Blackout Mascara er enda mer mettet enn Diorshow, og passer derfor perfekt til en mer dramatisk stil (kr 240, Dior). (fra henne.no)

http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...&categoryId=B70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må testes :D

Skrevet

Jeg er SÅ sur for at jeg nettopp kjøpte ny Diorshow (den vanlige). :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Skrevet

Jeg trenger snart ny mascara, men hadde tenkt på Inimatable eller hva den heter, fra Chanel. Nå er jeg usikker....

Gjest Deception
Skrevet

Kan noen være vennlig å teste den, helst i løpet av denne uka. :sjarmor:

Jeg vil vite om den sitter bedre enn den vanlige Diorshow-en, og om den drysser.

Alle mascaraene mine har nemlig bestemt seg for å ta kvelden samtidig. :sur:

Gjest Deception
Skrevet

...på MUA får den blandet kritikk, og den skal visstnok være helt annerledes enn den vanlige Diorshow-mascaraen, blant annet mer tyntflytende. Akkurat dét er OK for meg, for å si det sånn.

Skrevet
...på MUA får den blandet kritikk, og den skal visstnok være helt annerledes enn den vanlige Diorshow-mascaraen, blant annet mer tyntflytende. Akkurat dét er OK for meg, for å si det sånn.

hvis den er mer tyntflytende så er det jo supert, synes det ser ut som kosten er litt mindre en på diorshow og ?

Gjest Deception
Skrevet
hvis den er mer tyntflytende så er det jo supert, synes det ser ut som kosten er litt mindre en på diorshow og ?

Ja, det ser sånn ut. Den vanlige Diorshow-en likte jeg ikke, men jeg liker den såkalte vannfaste varianten, fordi den er mer tyntflytende og mer svart enn den vanlige. Men vannfast er den ikke. Må ta en titt på denne nye hvis jeg finner den i butikkene.

Skrevet

Har hørt sååå mye bra om denne mascaraen! Det er visstnok brukt sot i den for å få den skikkelig svart, spennende ;)

Skrevet

Den er den neste jeg skal kjøpe meg!

Har den kommet i salg i parfymeriene? Hvis ikke, noen så vet når den kommer?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg så den i går, men ble IKKE imponert. Den har stor kost, men kosten er ikke tett, men spiralformet og glissen, ala mange billigmascaraer. Konsistensen var i tillegg ganske rennende, så til sammen ser jeg for meg klumpe-helvete.

Jeg kjøpte i stedet Inimitable fra Chanel, som jeg har testet for første gang i dag. Inntrykket så langt er positivt. :)

Skrevet

Høres ut som om den kan passe meg bedre enn vanlig diorshow. Har ganske kraftige øyevipper fra før og med den tykke konsistensen og den kraftige børsten går det ikke an å få på mascaren pent. Blir vel så jeg må prøve ut den nye kanskje, i hvertfall hvis den drysser mindre enn den vanlige diorshow-mascaraen.

Gjest Deception
Skrevet

Glemte å si: Kosten er akkurat like stor som på den vanlige Diorshow-en, bare mer "glissen".

Jeg lar noen andre prøve, og så blir jeg sikkert etterhvert så nysgjerrig at jeg må finne ut selv, også. :ler:

Skrevet

Jeg skal ha den hvert fall. :D Hihi. Hmm, men jeg har så mange andre maskaraer så kommer ikke til å kjøpe den med så god samvittighet. Har lyst på spray flash fra Dior og. :P Hehe. HUFFFF.

Gjest NastyNice
Skrevet

Kjøpte den idag jeg, sier ifra hvordan den er imorgen. :sminkedokke:

Børsten ser bra ut, og damen i butikken anbefalte den, hun brukte den daglig. Forresten, børsten er like stor som på Diorshow altså, og like tett. Skjønner ikke hva noen andre mente med at den var annerledes? :klø:

Gjest Deception
Skrevet

Hold børstene ved siden av hverandre, så ser du forskjellen hvis du ser nøye etter.

Gjest NastyNice
Skrevet

Ble egentlig ikke så veldig imponert etter å ha prøvd denne ett par ganger. Alt for tykk væske gjør at det ikke sitter så pent på. Skal prøve å ta bort overflødig væske fra børsten neste gang, og se hva som skjer...

Ang børstehodene så gjorde jeg som du sa Deseption, Black Out maskaraen har mer spriralformet børste og bitte litt mindre enn Dior Show... Men nå har jeg den vannfaste varianten av Diorshow, børsten er vel det sammen på disse?

Uansett, ikke en kjempe opplevelse ennå :forvirret:

Gjest Deception
Skrevet
Ble egentlig ikke så veldig imponert etter å ha prøvd denne ett par ganger. Alt for tykk væske gjør at det ikke sitter så pent på. Skal prøve å ta bort overflødig væske fra børsten neste gang, og se hva som skjer...

Ang børstehodene så gjorde jeg som du sa Deseption, Black Out maskaraen har mer spriralformet børste og bitte litt mindre enn Dior Show... Men nå har jeg den vannfaste varianten av Diorshow, børsten er vel det sammen på disse?

Uansett, ikke en kjempe opplevelse ennå  :forvirret:

Jeg lurer på hvordan den tåler for eksempel en treningsøkt eller litt regn? Blir man lett grå under øynene av den? Kanskje mascaraer smitter lett hos meg, men det synes jeg er det verste med den vanlige, at den ikke tåler noe fuktighet i lufta. Den vannfaste liker jeg derimot godt, selv om den heller ikke er vannfast. Børsten er den samme på disse to, så vidt jeg husker.

Gjest Blanca
Skrevet

Jeg har prøvd den, men den kommer til å bli levert tilbake da jeg fikk røde, såre øyne. Den er akkurat like fuktsensitiv som originalen. Den begynte å renne etter at jeg gjespet kraftig og dermed fikk litt ekstra fukt i øynene. Tror neppe den tåler en treningsøkt, Deception.

Pluss for veldig fin og blank, sort farge.

Gjest Deception
Skrevet

Takk for advarselen, blanca :) Jeg reagerte på samme måte som du beskriver på Diorshow Unlimited, og fikk levert den tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...