Gå til innhold

hvor få tak i

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg vet ikke hva det heter, men det finnes sånn most soltørket tomat som man kan bruke som pålegg o.l. Selges dette i glass, hva heter det, og i hvilke butikker kan jeg regne med å finne det? Lage selv er uaktuelt hvis ikke ingrediensene bare inkluderer tomat, hvitløk og olje eller andre lett tilgjengelige saker i butikker med dårlig utvalg :)

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pesto Rosso? Det har jeg da kjøpt på Rimi, av alle steder. Innvandrerbutikker har også slikt.

Gjest gjesta
Skrevet

Takk for svar! Kanskje det er så enkelt? Jeg tror ikke de har det akkurat her jeg bor, men da virker det jo ikke som det er så vanskelig å få tak i. Jeg har bare spist det når jeg har kjøpt påsmurte rundstykker på Godt Brød, jeg kan dra innom der og dobbeltsjekke hva det heter også :)

Skrevet

Barilla og Santa Maria har som er ganske gode. COOP har og en, men den er ikke så god. Men det er lett å lage selv. Et glass soltørkede tomater, litt hvitløk, pinjekjerner eller valnøtter, frisk parmesan og olje(bruk den tomatene ligger i) kjør det sammen i foodprocessor

Gjest gjesta
Skrevet

Takk for oppskrift :) Har dessverre ikke food processor, men jeg finner kanskje noe annet å mose med, hvis jeg ikke kjøper på glass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...