Daenrys Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 I morgen tenker jeg og den andre forloveren til min venninne å sette oss ned og virkelig komme i gang med planlegging av utdrikkingslaget. Har allerede sett litt på en del datoer, mye som skal klaffe på akkurat dette området. Foreløpig ser det ut til at en dag i midten av april passer. Hva tenker dere om dette? Er dette for kort frist for å få istand alle avtaler etc? Hvor lang tid i forveien er det vanlig å sende ut "invitasjoner"? Hvor nært opp til bryllupet er det "lov" å ha et utdrikkningslag? Føler virkelig at jeg famler i blinde på dette området.
Brudeberta70 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Har akkurat arrangert utdrikningslag for min venninne. Hadde kun ca. 1 mnd å arrangere på. Hadde et møte med et par til her, og på den kvelden fikk vi ordna det meste. Jeg vil vel anbefale å ha laget minst 2 uker før, altså ikke noe etter to uker før bryllupet. Min samboer som er forlover for brudgommen hadde utdr. laget for ham nå i helga, og han er full av blåmerker og er stiv og støl! Så det er godt det ikke er nå til helga de gifter seg!
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Vi hadde også bare et par uker på oss når vi skulle planlegge utdrikningslad for min forlover. Trodde vi hadde så innmari god tid, men så viste deg seg at vi sto igjen med kun et alternativ. Greit for gjestene å få et par ukers varsel som Brudeberta70 sier. Jo tidligere, jo bedre i forhold til at det sikkert er mange som har planer... I midten av april høres fornuftig ut. Jeg synes at "siste" frist for utdrikningslag er 14 dager før bryllupet. Mannen til min forlover ble drukket ut siste helga før bryllupet, og det blir veldig nært opptil. Da har du gjerne en del annet å tenke på. Dessuten blir jo overraskelsesmomentet helt borte når det kun er en mulighet igjen...
Daenrys Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Tusen takk for svar. Fikk plutselig litt småpanikk i går, vil jo så veldig gjerne få til det fantastiske utdrikkingslaget hun fortjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå