Irene_Pet Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg var nettopp inne på www.balsam.no og shoppet - litt deilig å kunne handle uten å måtte tenke på 200 kroners grensen og toll og greier.. Den ser ut til å være en proff side med godt utvalg av proffe hårprodukter.. Du kan til og med stille spørsmål til en frisør helt gratis. Tror den er helt nyåpnet. Er det noen som har erfaring med denne nettbutikken? Hilsen Irene.
Philippa Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Sjekket prisen på et par av produktene jeg bruker (Joico), og det koster akkurat det samme som hos frisøren...
Irene_Pet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 BedHead som jeg handlet var i alle fall billigere... :-)
Gulphild Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Skjønner ikke at Control Freak Conditioner fra Bed Head er blant top 5? Det er det den verste balsamen jeg noensinne har prøvd, den og Herbal Essences.
Irene_Pet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2007 Sikker fordi den er på tilbud. Jeg bruker "dumb blonde" og den er ihvertfall bra til mitt hår. Herbal er jo et Rema1000 produkt og mitt hår tåler ihvertfall ikke denslags.
Carmela Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Jeg sjekket det akkurat, er ikke imponert savner Redken. Pluss alt jeg har prøvd av Trevor Sorbie og Sfactor har vært så dårlig at jeg bare har gitt det bort eller kasta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå