Gjest itla Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Tittelen sier vel kanskje det meste, men jeg er altså ute etter en sokkel som hever komfyren vår 5 cm så den er på samme høyde som benken. Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt? Har kikket på Elkjøps nettsider, men de er ikke akkurat verdens mest brukervennlige (og jeg har tålmodighet som... tja, meg), så jeg fant ikke noe.
Gjest Tweek Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Hos oss så har vi en treflate som er like stor som komfyren(oppvaskmaskin og det funker det.. (vi har halv komfyr og oppmaskmaskin som står oppå hverandre)
Gjest itla Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Har ikke komfyren din justérbare bein? ← Jo, og de er allerede på det høyeste. Vi har høyere kjøkkenbenk enn "normalt". Hos oss så har vi en treflate som er like stor som komfyren(oppvaskmaskin og det funker det.. (vi har halv komfyr og oppmaskmaskin som står oppå hverandre) ← Dere har altså bare plassert en tykk treplate under komfyren? hvilket merke har du da ? ← Electrolux, fra nittitallet en gang - jeg vil tippe rundt 1994. Har tatt kontakt med Electrolux, men har ikke hørt noe mer - derfor tenkte jeg å prøve her...
Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Ja vi har en tykk treplate under Har ikke gjort det selv, siden det ble gjort før vi flytta hit men det fungerer veldig bra Men nå vet jeg ikke åssen det er med bare komfyr om det kan bli veldig varmt på plata eller noe sånn.
Gjest itla Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 *dytte* Jeg har sett at det finnes slike sokler, ingen som vet hvor man kan få tak i dem?
Bellanice Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Butikker som Elkjøp etc kan helt sikkert bestille for deg.
Gjest -eline- Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Butikker som Elkjøp etc kan helt sikkert bestille for deg. ← Slettes ikke sikkert det, eneste typen ekstrasokkel jeg var borti mens jeg jobbet som hvitevareselger var til de få komfyrene som kom i 85 cm høyde. Og disse produseres ikke lenger (dette er vel rundt 6 år siden), så det er vel tvilsomt at de har noe slikt. Så da ville jeg heller kontaktet Electrolux via telefon siden de ikke har svart på mail, det kan jo hende de har noe liggende på lager.
Gjest itla Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Slettes ikke sikkert det, eneste typen ekstrasokkel jeg var borti mens jeg jobbet som hvitevareselger var til de få komfyrene som kom i 85 cm høyde. Og disse produseres ikke lenger (dette er vel rundt 6 år siden), så det er vel tvilsomt at de har noe slikt. Så da ville jeg heller kontaktet Electrolux via telefon siden de ikke har svart på mail, det kan jo hende de har noe liggende på lager. ← Ja, får vel bare hoppe i det og prøve. Kan bare ikke fordra å ringe etter sånne ting. Takk for informasjonen, ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå