Eowyn Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Har spillt fotball i 10 år( "la opp" for 1 år siden pga kneskader), og har derfor fått ganske kraftige legger. Ikke SÅ kraftige, men jeg syns det:) Hvordan kan jeg få tynnere legger??Noen spesielle øvelser?????
@lfa Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 *Sukk* Har det samme "problemet"... Egentlig så bryr det meg ikke så mye. Muskler på lår og legger er tross alt bedre enn flesk... :blunke: Det som irriterer meg, er alle arrene etter kneoperasjonen... :evil:
Gjest Starya Skrevet 25. februar 2003 #3 Skrevet 25. februar 2003 Har også masse stål i ben, men ei i armer... Ja ja, så lenge det ikke er fett, så klager jeg ikke...
brum Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har også spillt fotball (i 16 år ) og måtte slutte for noen ca to år siden. Jeg trener spinning og synes at det har hjulpet. Får litt andre muskler liksom...:-)
Tiqa Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 Personlig synes jeg det er tøffere med litt ekstra muskler enn omvendt... Men det kan jo ta litt av i den retningen også. Har danset ballett, så vet hva du mener. Det som er poenget, er jo å belaste musklene i leggene mindre enn før. Trener du? I tilfelle - hva?
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #6 Skrevet 26. februar 2003 Problemet med fotballmuskler er vel at de er korte og tykke? Hva med å trene beveglighetstrening som feks Yoga? Tøy masse og unngå trening som krever korte, eksplosive muskler (sprint, hopping).
Eowyn Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2003 Det som er poenget, er jo å belaste musklene i leggene mindre enn før. Trener du? I tilfelle - hva? Jeg jogger, og så spiller jeg sqyash...Kan ikke gjøre ting som er veldig belastende for kneet, for da ødelegger jeg det helt...Tenkte å begynne å svømme litt. Men disse fotball leggene skal jeg ha bort! :x Jeg syns ikke det er så fint at det gjør noe..
Tiqa Skrevet 26. februar 2003 #8 Skrevet 26. februar 2003 Hei igjen Eowyn. Jogging belaster jo, men jeg ville ikke sluttet å trene for å få slankere legger akkurat... Det er jo faktisk muskler, ikke fett! Svømming er kjempefint, du vil ikke oppnå fotball-effekt der. Noe du bør vurdere, er å bruke en del tid på tøyning. Det ble jo også anbefalt av en annen her. Jeg er egentlig ikke helt sikker på hvorfor leggene til fotballspillere blir så enorme - strekker dere aldri ut, eller? Hvis det er grunnen, er løsningen enkel: mindre belastning (løser seg etterhvert, nå som du har sluttet å spille), og mer stretching. Hva tror du?
wondergirl Skrevet 26. februar 2003 #9 Skrevet 26. februar 2003 Jeg har også digre muskler i leggene. Derfor kan jeg ofte ikke kjøpe de støvlettene jeg har lyst på fordi jeg ikke får dem på meg. Jeg har aldri trent noen idrett aktivt, så jeg aner ikke hvor disse musklene kommer fra. Og det ER muskler, ikke fett! Kanskje jeg må prøve yoga eller noe sånt? Eller jeg kan jo skryte på meg en ballett-karriere!
Bimbo Skrevet 1. mars 2003 #10 Skrevet 1. mars 2003 Wondergirl- det er som om jeg skulle sagt det selv! Hvor kommer de fra? Er ikke noe muskuløs ellers, bare legger (litt lår). Hva skal jeg gjøre? Har plaget meg i 6-7 år nå!
Tiqa Skrevet 1. mars 2003 #11 Skrevet 1. mars 2003 Til Wondergirl, Bimbo og alle andre som irriterer seg over muskuløse legger: jeg tenkte også akkurat som dere før. Hatet å ha såpass markerte legger. Nå har jeg bestemt meg for å like det. Det er faktisk muskler, og jeg har trent som F for å få dem, derfor liker jeg å ha muskler - også i leggene - istedet for et par pipestilker oppi skoene. Etter at jeg begynte å tenke sånn, synes jeg ikke de er så "store" heller. Har istedet begynt å gå med sko som markerer leggmusklene - det er faktisk stilig med høyhælte sko når du har litt muskler i beina! Prøv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå