T__|:)|__S Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Idag venter jeg mens.. har de to tre siste dagene hatt sykt ømme pupper.. Fikk også noe utslett på dem mandagen (derfor har jeg endret dette innlegget) Ellers har jeg en rutinert syklus, men om jeg har hatt el eller har det vet jeg ikke Vi bruker ikke prev, og har i to måneder snart gått uten.. når kan jeg teste om jeg er gravid? Best å vente ti limorgen? Eller sitter jeg å psyker meg opp bare.....? Endret 14. mars 2007 av T__|:)|__S
T__|:)|__S Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2007 Innerst inne ønsker jeg det, selvom tidspunketet er heller litt dårlig.. men jeg vet ike om jeg kunne drept noe samboeren min og jeg har skapt
liv Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Du bør helst teste med morgenurin så du kan teste i morgen tidlig om du vil
T__|:)|__S Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Men har hørt at det er det samme når du tisser egentlig.. hvis jeg ikke får besøk idag, så tror jeg at jeg mååå dra å kjøpe en test! KANSKJE jeg klarer å holde meg til imorgen, kanskje ikke... Endret 14. mars 2007 av T__|:)|__S
Simpleminded Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 På pakken står det at morgen-urinen er den beste å teste på, da du har ligget å samlet opp (høres ekkelt ut) denne om natta og at du får et mer eksakt resultat da. Dette gjelder dersom du tester veldig tidlig i graviditeten...
T__|:)|__S Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 På pakken står det at morgen-urinen er den beste å teste på, da du har ligget å samlet opp (høres ekkelt ut) denne om natta og at du får et mer eksakt resultat da. Dette gjelder dersom du tester veldig tidlig i graviditeten... ← Men hvis jeg bare hodle rpå urinen i 6-7 timer da? (så lenge jeg pleier å sove)? Ikke no etegn til tante, og ikke noe mens smerter som vanlig.. Hvis de ikke kommer ikveld da
angelou Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Jeg testa midt på dagen jeg, men det var riktinok 5 dager etter at tanta skulle kommet da
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 (endret) [quote name=T__||__S' date='14.03.2007 (13:00) ]Men hvis jeg bare hodle rpå urinen i 6-7 timer da? (så lenge jeg pleier å sove)? Ikke no etegn til tante, og ikke noe mens smerter som vanlig.. Hvis de ikke kommer ikveld da ← Endret 14. mars 2007 av ayrabeth
T__|:)|__S Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2007 Da er det to timer til jeg er ferdig på jobb, så da kjøper jeg en test på vei hjem... Har litt lyst til å vente til imorgen tidlig. Men tanta kommer PÅ DAGEN.. Så føler at det er litt rart at hun ikke har vist noen tegn til ankomst.. Hvis det ikke er hun som erter meg med ømme pupper, utslett og kvalme!
Gjest =tentacle= Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Det står på bruksanvisningen at urinen skal ha vært i blæren i minst to timer. Det innebærer at du ikke må ha vært på do og ikke må ha drukket eller spist noe på 2-3 timer, så burde det gå bra. ← Å spise og drikke gjør ikke noe.
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Å spise og drikke gjør ikke noe. ← Jeg trodde man ikke skulle gjøre det, for da kommer det jo ny urin i blæra? Hvis man bare ikke skal gå på do på to timer er det jo ingen grunn til å anbefale morgenurin.
Gjest =tentacle= Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Jeg trodde man ikke skulle gjøre det, for da kommer det jo ny urin i blæra? Hvis man bare ikke skal gå på do på to timer er det jo ingen grunn til å anbefale morgenurin. ← Det kommer urin i blæren hele tiden selv om man ikke spiser og drikker i et tidsrom. Nyrene jobber hele tiden med å skille ut avfallsstoffer. Morgenurinen er mer konsentrert fordi kroppen kan regulere hvor mye vann urinen skal inneholde, og den sparer på vannet om natten så vi skal slippe å våkne for å gå på do.
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 Det kommer urin i blæren hele tiden selv om man ikke spiser og drikker i et tidsrom. Nyrene jobber hele tiden med å skille ut avfallsstoffer. Morgenurinen er mer konsentrert fordi kroppen kan regulere hvor mye vann urinen skal inneholde, og den sparer på vannet om natten så vi skal slippe å våkne for å gå på do. ← OK. Takk for informasjonen!
T__|:)|__S Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. mars 2007 Fortsatt ingen tegn til tanta.. Sambo sa til meg igår at jeg hadde fått litt større pupper Og da sa jeg at jeg hadde kjøpt en test... Tok en test idag morges, og den var neg... Og ennå ikke et eneste tegn til at tanta skal komme...
Simpleminded Skrevet 15. mars 2007 #16 Skrevet 15. mars 2007 [quote name=T__||__S' date='15.03.2007 (09:36) ]Fortsatt ingen tegn til tanta.. Sambo sa til meg igår at jeg hadde fått litt større pupper Og da sa jeg at jeg hadde kjøpt en test... Tok en test idag morges, og den var neg... Og ennå ikke et eneste tegn til at tanta skal komme... ←
T__|:)|__S Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2007 Vente noen dager til og ta nok en test.. Det kan jo hende det er noe på gang? ← jeg håper det Jeg har jo disse "symptonene" -større pupper - ikke mensen -kvalme -utslett - ikke mensensmerter som vanlig... åå.... jeg tar en ny test på lørdag hvis dt efortsatt ike har skjedd noe...
T__|:)|__S Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 15. mars 2007 Krysser fingrene for deg jeg;) ← takk takk! Jeg legegr ut nytt hvis det skjer noe!
T__|:)|__S Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 15. mars 2007 http://www.graviditet-og-fodsel.fjalar.no/...&artikkel=10098 Jepp... that's me.. bortsett fra toalettbesøkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå