Klips Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Kanskje jeg har glemt noen nå, men i følge presentasjonsrunden ser det ut til at du er neste på listen, Babyface :blunke: Uansett nærmer det seg. Hvordan er formen? Gleder du deg? Jeg gleder meg masse, synes 5 uker er så leeenge igjen, enda en måned igjen, jo og vel så det! :o Klips + småtten, termin 3. april
Gry Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Meg da ;-) Ikke på presentasjonslisten... men termin om 11 dager! *vil-føde-nå*
jordbær Skrevet 25. februar 2003 #3 Skrevet 25. februar 2003 Meg da ;-) Ikke på presentasjonslisten... men termin om 11 dager! *vil-føde-nå* å d*ven! Er du gravid? SÅ mye får jeg med meg.. Lykke til da Gry!
Babyface Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Gry får nok først, men jeg håper jeg ikke blir så lenge etter! Jeg sliter med bekkenløsning og betennelse i korsryggen, noe som gjør noen dager til et lite helvete. Ellers er alt vel! :D Babyen festet seg for to uker siden, så jeg håper det er et tegn på at jeg i hvert fall ikke går så mye over terminen (22. mars). Gleder meg veldig til å hilse på den lille nå! Vet ikke om det blir gutt eller jente (har magefølelse på jente, da), men det spiller jo heller ingen rolle. Lurer på om det bir veldig rart å ikke ha noe som til stadighet beveger seg i magen lenger? Får forresten litt panikk noen ganger, når jeg lurer på om jeg er i stand til å ta meg av en unge! Men, det går nok bra! Vi er jo to om det! Hvordan er formen din da, Klips?
Klips Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2003 Ååååjaaaa! Gry selvfølgelig. Visste at du var gravid, ja, men ikke at terminen var så snart. Spennende! Vi får vel rapport? Så da er det Gry, Babyface og så meg? Eller noen andre som melder seg? Har fint lite å klage på jeg da, ingen bekkenløsning, ikke vondt i ryggen, bittelitt stiv bare. Littegrann ødem. Magen har kræsjet i ribbena og det er ømt + at lungene er på størrelse med to valnøtter? Begynner vel å nærme seg 15 kg vektøkning, kjennes som 150! Sliten. Men strengt tatt i skammelig god form og fremdeles i full jobb (to uker til permisjon .) Og så gleder jeg meg så innmari til å møte denne lillingen, da. Aldri gjort dette før jeg. Tror det blir slit men superkos! (Akkurat hvor mye slit er kanskje godt man ikke vet? ) Klips + småtten, termin 3. april
jordbær Skrevet 26. februar 2003 #6 Skrevet 26. februar 2003 Dere får se til å føde på bursdagen min da! 27.mars.
Gry Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 å d*ven! Er du gravid? SÅ mye får jeg med meg.. Lykke til da Gry! Takk :-) Gry får nok først, men jeg håper jeg ikke blir så lenge etter! Det er jo slett ikke sikkert... Men jeg håper det skjer snart :-) Ååååjaaaa! Gry selvfølgelig. Visste at du var gravid, ja, men ikke at terminen var så snart. Spennende! Vi får vel rapport? Tja, jeg har tenkt til å si i fra når jeg er tilbake i alle fall ;-)
Klips Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2003 Så du er her fremdeles (Var her i går kveld i hvert fall.) Kommer til å følge nøye med nå, vet du :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå