Gå til innhold

Lady og Landstrykeren soundtrack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver her inne i stedet for på Kulturforumet (der får jeg ikke svar). Skal fri, og tenkte å ha litt sånn "Lady og Landstrykeren"-tema under frieriet - i og med scenen hvor de spiser på restaurant er det mest romantiske jeg noen gang har sett, og i og med jeg er en ekspert på å lage italienske kjøttboller og spaghetti, slik som i filmen (og jeg har heller aldri laget dette for kjæresten min før, slik at det blir en overraskelse for han...).

Er det noen som vet om man får kjøpt soundtracken til denne filmen i Norge? Jeg fant en cd på Amazon.com, men jeg skal fri om bare 5 uker, og er redd for at cd'en ikke skal komme fram i tide...

http://www.amazon.com/Walt-Disneys-Lady-Tr...3699281&sr=1-47

Forøvrig kan jeg forklare hvorfor jeg kaller meg Nelle-2:

Kjæresten min er av og til innom her for å snuse litt på hva jeg har skrevet i det siste. Det er veldig sjelden, men de gangene han er innom søker han på Nelle, og klikker på "vis Nelles innlegg". Jeg har derfor ikke lyst til å kalle meg Nelle når jeg skriver her inne, om frieriet mitt etc., og kaller meg derfor Nelle-2 i steden for å være helt anonym. På den måten kan dere alle vite hvem jeg er, men samtidig som jeg slipper at kjæreste finner ut hvilke planer jeg har...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Mener bestemt at cd-er fra amazon bruker kortere tid enn 5 uker på å komme fram hit, men du kan jo evt. sjekke om de har den på play.com også, som i hvert fall bruker kortere tid.

Men jeg vil bare advare deg, hvis man søker på nicket Nelle kommer jo Nelle-2 også opp, så det er kanske litt risky å la dette bli stående her.

Skrevet

Ja, den må det være! Supert! Tusen takk :-)

ayrabeth: Hm... Det har du jammen rett i. Fader og! Han er her nesten aldri, skal jeg gamble på at han ikke ser dette, eller skal jeg skifte nick enda en gang? Jeg vet ikke helt hvordan han gjør det når han skal lese innleggene mine, men trodde han klikka på nicket mitt et sted (hvis han f.eks fant det i en tråd eller noe), og så klikka videre igjen på "se alle innlegg fra denne personen".

Skrevet

Ja, den må det være! Supert! Tusen takk :-)

Bare hyggelig, lykke til med frieriet! :):hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet

Bare hyggelig, lykke til med frieriet! :)  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Hihi... takk...

Jeg gleder meg så veldig at akkurat nå klarer jeg nesten ikke tenke på noe annet. Synes det er SÅ gøy å planlegge. :)

Skrevet

Hihi... Da har jeg bestilt allerede. Både soundtrack og film. Juhu!!!

:hjerter_rundt:

Skrevet

vist du ikke vil han skal finne dette innlegget bør du slette det vist du har fått det du trenger, du hadde bestilt?! Bare sån i tilfelle. hehe, kjedellig vist han vet om det på forhånd når du legger en del i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...