Karamba Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Nå er jeg lei av den gamle, kjipe espressomaskinen min og har bestemt meg for å investere i en ny. Lurer på å kjøpe denne espressomaskinin fra Francis Francis. Noen som har erfaringer med denne? Er den verdt pengene? Eventuelt noen andre dere vil anbefale? Vil ikke gå noe høyere i pris enn denne fra Francis Francis... :kaffe:
Lurvina Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Har ikke noe erfaringer med den, men ville bare si at jeg syntes den så veldig kul ut. :kaffe:
Petroline Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Heisann! Det er ei god espressomaskin, men en helt kanongod steamer. Ei jeg kjenner som har jobbet på kaffebar sa at hun var overrasket over hvor god futt det var i steameren. Og det er jo bra. God kaffe lager den også. Så får man jo kjøpt sånn ekstra sett til løs kaffe, så man kan bruke det i tillegg til pods. Lykke til
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Har ikke noe erfaringer med den, men ville bare si at jeg syntes den så veldig kul ut. :kaffe: ← Synes også den er veldig stilig! Heisann! Det er ei god espressomaskin, men en helt kanongod steamer. Ei jeg kjenner som har jobbet på kaffebar sa at hun var overrasket over hvor god futt det var i steameren. Og det er jo bra. God kaffe lager den også. Så får man jo kjøpt sånn ekstra sett til løs kaffe, så man kan bruke det i tillegg til pods. Lykke til ← Takk for det! Det var fint å høre at steameren er god på denne maskinen. Det er en av tingene som har irritert meg med min gamle maskin, for på den er den helt elendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå