Quirky Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har brukt alt for mye penger på shopping i det siste, og visakortet mitt lider. Er det noen som blir med på en antishoppingskonkurranse? La oss se hvem som holder lengst uten å shoppe (dagligvarer teller selvsagt ikke).
Rexina Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 jeg ville veldig gjerne blitt med men jeg skal til Milano i morra, men jeg kan bli med fra og med lørdag om det er mulig? Hadde gjort lommeboka godt!
Gjest Elfrida Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Et tips mot shopping er rydding. Når det gjelder klær så blir jeg kvitt ting jeg aldri bruker, og oppdager ofte ting jeg hadde glemt at jeg hadde, eller nye ting som kan kombineres, eller til og med ting som ikke passet, men som plutselig passer igjen. Så får man følelsen av at man har en (ryddig) garderobe med mye spennende, og det er jo ofte derfor man vil shoppe i første omgang. Det samme gjelder kosmetikk og sminke, noen ganger gjør man bomkjøp og ting blir stående og stående ubrukt eller bare litt brukt. Kast det eller gi det bort, skapet/hylla blir ryddig og fin, og kanskje finner man noe bra man hadde glemt man hadde.
Lille meg :) Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg vil være med! Men spørs hvor lenge jeg klarer meg, har sååå lyst til å shoppe på lørdag Kan søndag være den første shoppefrie dagen? Endret 12. mars 2007 av Lille meg :)
Smascha Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er med! For en nydelig ide! Perfekt med oppstart på lørdag, så kan jeg snike til meg den jakka på HM før den tid!
Quirky Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2007 Tror jeg må rådføre meg med dere andre.Når skal vi ha den første shoppefrie dagen?
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg burde bli med Bra med oppstart lørdag, jeg bestilte både litt klær og sminke på nettet i helga Dessuten skal jeg til byen en av dagene... Teller hårklipp som shopping? Nei? Hvis jeg tenker meg om trenger jeg nok ikke å shoppe mer på lenge, kanskje bortsett fra hvis jeg finner de rette skoene (har ingen pene...). Hmm... Ikea og sånt er vel heller ikke shopping...? Edit: Jeg har mange shoppefrie dager fra før, så det mest interessante ville være å ikke shoppe flere dager/uker sammenhengende, hvis man klarer. Endret 12. mars 2007 av liteteita
Gjest Elfrida Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde gjerne blitt med på dette, men jeg vet jo at jeg skal shoppe i påsken når jeg skal utenlands, og det blir jo bare to uker...ikke så mye å skryte av akkurat.
Karamba Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Blir med fra lørdag jeg også! Lommeboka mi har ihvertfall godt av det... Så var det det hvor lenge jeg holder ut da...
Gjest Deception Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Hvorfor ikke starte på en mandag? Ny uke, frisk ny start. Jeg har hatt nok kjøpestopp, og dessuten trenger jeg snart klær til ferien jeg skal på.
Lille meg :) Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Mandag høres kjempebra ut! Ny uke, nye muligheter (ikke shoppingmuligheter)
Quirky Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2007 Jeg lar avstemmingen gå til slutten av dagen, så bestemmer vi oss da. Foreløpig er det dødt løp. Tror jeg kommer til å tjuvstarte litt...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 Teller gaver som shopping..? Kan jo ikke la broren min lide for at jeg har shoppingforbud
snooops Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Hater å shoppe! Har faktisk ikke vært ute og shoppet siden før jul! Tror dere jeg har en sjanse til å vinne?
Rosenrød Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er med! Lørdag eller mandag er samme for meg, for jeg skal på shoppingtur på fredag.....hihi....
Rexina Skrevet 12. mars 2007 #18 Skrevet 12. mars 2007 Da kommer ikke jeg på noe mer før jeg drar til Milano tidlig i morgen, også kommer jeg inn på lørdag igjen for å se hvilken dag som er blitt satt (kommer nok uansett til å shoppe litt på lørdag, da jeg er i Italias største shoppingsenter). Er i alle fall klar fra Søndagen av da Og lykke til alle som som tjuvstarter
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2007 #19 Skrevet 12. mars 2007 Hvorfor ble denne flyttet fra velvære-forumet og hit? Fordi det er teit å ikke bruke penger..? Det er jo en seriøs tråd?
Quirky Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 12. mars 2007 Teller gaver som shopping..? Kan jo ikke la broren min lide for at jeg har shoppingforbud ← Du får kjøpe gave før mandag. Hvorfor ble denne flyttet fra velvære-forumet og hit? Fordi det er teit å ikke bruke penger..? Det er jo en seriøs tråd? ← Jeg reagerte også på det, om noe burde de vært flyttet til forbruker/økonomi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå