Gå til innhold

Analt på ONS

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var på byn i Bergen i går, og møtte en jente på 23 år. Vi var på et nachspiel før jeg ble med henne hjem. Hun var bare helt RÅ.

Jeg har vært på noen ONS, men dette tok kaka. For det første var hun på byn uten truse, under skjørtet hadde hun kun høye brune strømper+støvletter. For en enkel gutt fra landet var dette utrolig tennende. Det mest spesielle var likevel at hun etter diverse innledende øvelser, dro frem en flaske med glidemiddel, og ville ha analsex. Jeg har aldri gjort det før, men da hun virket rutinert ble jeg med. Utrolig godt.

Jeg er likevel sjokka. Analt på one nght stand tror jeg definitivt ikke er vanlig, eller hva?

(Skal forresten på date med henne i morgen - Voff voff!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Bare man er kåte og edrue(?) nok, kan alt skje. Tror nok ikke analsex er såååå uvanlig.

Lykke til på date!

BO

Gjest Anonymous
Skrevet

Kult! For de fleste av oss ender vel ikke ONS i den beste sexen.

Jeg har selv en historie i samme retning. Etter å ha hatt dårlig lykke med damene i en periode var jeg på et utested og kom i snakk med en dame. Dette var tidlig på kvelden, ca i ti tiden og vi var begge relativt edrue. Det stakk i faen i meg og jeg spurte henne rett ut om hun ville bli med hjem å ha analsex. Til min overraskelse svarte hun ja og vi dro hjem!!!!

Skrevet

Hmm...har du betalt hundeskatten?? icon_razz.gif

Skrevet

Tror heller ikke at analt er så vanlig på ONS! Da skal jenta være ganske tøff, for man vet jo ikke på forhånd om gutten kommer til å ta det i et tempo som gjør det godt for henne eller bare brøyte seg vei... Smerteterskelen er jo en smule lavere der bak! Men har hatt et ONS selv hvor jeg ba om finger i rumpa. Mannen ble glad, og jeg ble glad...

Amarone

Gjest Anonymous
Skrevet

Vær så snill og spar oss for disse tåpelige hyllestene til endetarmsåpningen som sexverktøy.

Jeg er mann, men ville nok sendt ei dame på dør, hvis hun ba om tarmsex første kvelden...

• 18 år senere...
Skrevet
På 28.3.2002 den 13.56, Gjest Anonymous skrev:

Var på byn i Bergen i går, og møtte en jente på 23 år. Vi var på et nachspiel før jeg ble med henne hjem. Hun var bare helt RÅ.

Jeg har vært på noen ONS, men dette tok kaka. For det første var hun på byn uten truse, under skjørtet hadde hun kun høye brune strømper+støvletter. For en enkel gutt fra landet var dette utrolig tennende. Det mest spesielle var likevel at hun etter diverse innledende øvelser, dro frem en flaske med glidemiddel, og ville ha analsex. Jeg har aldri gjort det før, men da hun virket rutinert ble jeg med. Utrolig godt.

Jeg er likevel sjokka. Analt på one nght stand tror jeg definitivt ikke er vanlig, eller hva?

(Skal forresten på date med henne i morgen - Voff voff!)

Hvis mannen er keen på anal, så er bakdøra åpen for å si det sånn. Det er bare digg å tøye strikken på ONS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...