Kykkelikokos Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er på utkikk etter sko av merket Rainbow Madison.. og kunne gjerne tenkt meg å kjøpe dem på nett. Er det noen her som vet om en norsk nettbutikk som fører disse?
Mrs B Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Har ikke kjøpt selv, men vet at www.godess.no fører rainbow. Søk i kvasir med ordene rainbow brudesko, da fant jeg den siden.
Kykkelikokos Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Har kikket der, men de hadde desverre ikke de skoene jeg skal ha.
Stikker_innom Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 søstra mi bestilte rainbow sko fra en utenlands side til sitt bryllup i 2004. De satt som støpt og var nydelige! vet ikke hvilken website det var men søk i google i hele verden så kommer det vel opp noen nettbutikka?
Kykkelikokos Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg har søkt på google og funnet en del rart, men jeg vil helst slippe å bestille fra utlandet med tanke på toll og slikt. Jeg har funnet en nettbutikk hvor skoene kom på rett under 900 NOK, men så kommer jo toll og slikt i etterkant, og da kan jeg liksågodt kjøpe de i en butikk i Norge. Jeg er også skeptisk til å bestille ting fra "ukjente" webbutikker, med tanke på svindel. Skal prøve skoene hos brudekjolen som ligger rett ved Karl Johansgate, der hadde de et stort utvalg av brudesko, men desverre ikke min størrelse inne da jeg var der. De sa at de fikk de inn om 14 dager, så da stikker jeg innom da. Et tips for andre som er ute og ser etter sko: Grensen sko i Oslo har et stort utvalg. Genial skobutikk over 3 etasjer, men mange brudesko i 2. etasje Endret 13. mars 2007 av darkness|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå