Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker mineralfoundation fra Id i fargen Fairly Light. Den er perfekt nå på vinteren, men vil tro den blir for lys utover våren. Hvilken farge bør jeg bruke da? Og hvilken concealer bør jeg bruke under øynene og for å dekke over urenheter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg vil tippe at medium beige kan passe når du etterhvert får mer farge. Den er gultonet, akkurat som fairly light, men ikke så veldig mørk.

Concealer får noen andre svare på. Selv bruker jeg Face Stockholm Magic Wand under øynene, og av og til HR Magic Concealer på kviser, rødhet osv.

Skrevet

Jeg synes også at medium beige høres riktig ut for deg :)

Men anbefaler deg å stikke innom en hudpleier som kan hjelpe deg med fargevalget. Det har jeg gjort - og så handlet på nett etterpå :kgblunk:

Skrevet

Jeg kjøpte foundation i Fairly Light, og da sa hudpleieren at denne fungerte fint som concealer om sommeren. Den er kanskje ok å bruke under øynene, men er kanskje litt for lite dekkende over urenheter? Men da bør man vel legge den med en concealerkost.

Skrevet
Jeg kjøpte foundation i Fairly Light, og da sa hudpleieren at denne fungerte fint som concealer om sommeren. Den er kanskje ok å bruke under øynene, men er kanskje litt for lite dekkende over urenheter? Men da bør man vel legge den med en concealerkost.

Bruker founationen som concealer nå, og bruker da concealerkost, men vil ha en som kan dekke litt mer (uten at den skal dekke for mye...).

Skrevet

Jeg ble anbefalt å bruke foundation med liten concealerkost på urenheter, da de concealerene fra ID gjerne blir litt for lysreflekterende/skinnende til å bruke på urenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...