treningsjenta Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 er dte noen råd for å få vipper og bryn, aller mest bryn til å vokse??? har nemlig hatt et lite uhell her
Deidre Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 er dte noen råd for å få vipper og bryn, aller mest bryn til å vokse??? har nemlig hatt et lite uhell her ← Uff, da, hva har skjedd? Uansett er jeg redd du må vente til det vokser ut av seg selv, i sitt eget naturlige tempo. Imidlertid er det mye man kan få til med sminke mens man venter!
treningsjenta Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 gikk til innkjøp av en slik kniv som skal skjære vekk håret, altså slik at du slipper å nappe!! så stod jeg med denne, i det det ringte på og i min dypeste konsentrasjon skvatt jeg til og dermed var det gjort! kortere på den ene siden, og vi snakker myyyye kortere!! men dette vokser ikke:( latt det gro i en mnd nå jeg!!! men ser ikke at det vokser, nå ska jeg prøve å ikke røre noen ting i det hele tatt, fo rjeg nappet nemlig underveis denne mnd. ser heeelt tåpelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå