Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatoveringsbølgen har vel lagt seg litt, men det er jo ikke akkurat noe bare kan kvitte seg med som en kunne med det stygge 80-tallshåret eller de stygge jeansene fra 1992. Har du en tatovering? Hva forestiller det og hvor er den? Angrer du? Dere som ikke har tatoveringer, hva synes dere om tatoveringer generelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tatovering på korsryggen. Tok den da jeg var 16 og den betyr ingenting. Jeg angrer som en hund nå, men den er heldigvis på et sted jeg ikke får sett den så ofte så jeg glemmer det som regel. :ler:

Skrevet

Jeg har en firkløver på forsiden av høyre hofte. Tok den da jeg var 16 (er 27 nå), og har aldri angret :)

Skrevet

Har en tatovering bak på venstre skulder.. Det er et kinesik tegn.. Har ikke angret et eneste sekund etter jeg fikk den (for 7 år siden) og har veldig lyst på fler!

Skrevet

Jeg har også et kinesisk tegn bak høyre skulder. Heldigvis ser jeg den aldri, ellers hadde jeg gått rundt i konstant dårlig humør, tror jeg ;)

Jeg var 17 da jeg tok den, og hadde tenk veeeeldig lenge på det. Vel, det føltes ut som en lang tid, den gang. Skulle ønske jeg ikke tok den, det er mye finere med en kropp uten tatoveringer!

Skrevet (endret)

Har ingen sjølv (vel, berre eit brennmerke-symbol på arma som kjært minne frå dei ville ungdomsåra), men synest det er kjempefint med tatoveringar, og er litt misunneleg på dei som har. Skal ikkje sjå bort frå at eg ein gong får tattis sjølv :)

Endret av Badlands
Gjest Talula
Skrevet
Tatoveringsbølgen har vel lagt seg litt, men det er jo ikke akkurat noe bare kan kvitte seg med som en kunne med det stygge 80-tallshåret eller de stygge jeansene fra 1992. Har du en tatovering? Hva forestiller det og hvor er den? Angrer du? Dere som ikke har tatoveringer, hva synes dere om tatoveringer generelt?

Selv har jeg ingen tatoveringer. Generelt så synes jeg, siden det spørres om det, at tatoveringer er svært lite pent.

Gjest Cerise
Skrevet

Har ingen. Syns ingenting generelt om tatoveringer egentlig, det kommer litt an på hva slags motiv det er, hvor det er og ikke minst hvem som har den. Så er ikke helt skeptisk nei, men har ikke lyst på selv :ler:

Skrevet

Har en skorpion på min venstre skulder. Angrer ikke i det hele tatt, den hører liksom bare til på meg.

Vurderer veldig sterkt å få meg en til på korsryggen, men da logoen til fotballaget.

Skrevet

Jeg har to tatoveringer, en ganske stor på korsryggen og en liten en i nakken. Den på korsyggen er en tribal i grått og den i nakken er tegnet for stjernetegnet mitt, også i grått. De har vært der i...tja.. 12-13 år eller noe sånt og jeg har aldri angret. Jeg trives godt med de, den ene trenger litt oppfriskning i fargen, men har holdt seg pent gjennom svangerskap og vektendringer. De sitter slik plassert at de ikke vises med mindre jeg virkelig går inn for å vise de fram og det er det gjør jeg aldri. Må være på stranda, da, i bikini.....Noe som skjer hvert jubelår omtrent....

Tatoveringer kan være pent og det kan være alldeles grusomt. Alt avhengig av motiv og plassering.

Skrevet

Syne ikke noe om tatoveringer generelt, kommer helt an på hva slags motiv det er, hvor den sitter osv. Selv foretrekker jeg stilrene tatoveringer i kun svart, men det er jo min personlige preferanse. Har en tatovering selv, som jeg tok for snart ti år siden, og er fortsatt fornøyd med den. Kommer sannsynligvis også til å ta flere, når jeg bare finner noe jeg virkelig har lyst på.

Skrevet

Uff, nei, det kunne jeg aldri tenke meg å ha. Jeg synes det er ganske vulgært. Men det er min mening, da. :)

Skrevet

Tatoveringer har i mine øyne aldri vært pent, så nei, jeg har ingen.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Bølger og moter kommer aldri til å påvirke mitt syn på tatoveringer. Jeg synes det er kjempepent og har en del selv:

5 stjerner i forskjellige størrelser på høyre nederste del av armen

1 stjerne på venstre hånd mellom tommel og pekefinger

1 stjerne på foten under den kulen som gjør så vondt å dunke i bordet

1 organisk mønster (altså ikke tribal) nederst på høyre legg

1 klatredyr på venstre skulder

så får jeg bare være litt harry og mindre pen i andres øyne, det er da vel ikke for dem jeg har tatovert meg uansett :D

Skrevet

Har ikke tatovering og kommer heller aldri til å få det.

Vulgært, ja... :forvirret:

Skrevet

5 stjerner i forskjellige størrelser på høyre nederste del av armen

1 stjerne på venstre hånd mellom tommel og pekefinger

1 stjerne på foten under den kulen som gjør så vondt å dunke i bordet

1 organisk mønster (altså ikke tribal) nederst på høyre legg

1 klatredyr på venstre skulder

Hva er et organisk mønster? Blomsterranke?

Jeg har ingen selv, men ser ikke bort fra at jeg tar en hvis jeg finner det ene motivet jeg ikke kan leve uten!

Skrevet
Uff, nei, det kunne jeg aldri tenke meg å ha. Jeg synes det er ganske vulgært. Men det er min mening, da.  :)

Signerer her.

Jeg synes heller ikke at tatoveringer er spesielt fint nei :forvirret: og kan i alle fall ikke tenke meg å ha en selv.

Andre må jo gjøre som de vil da - bruker ikke energi på å dømme de :klem1: Hvert sitt valg sier nå jeg, så får vi andre akseptere det.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Hva er et organisk mønster? Blomsterranke?

Jeg har ingen selv, men ser ikke bort fra at jeg tar en hvis jeg finner det ene motivet jeg ikke kan leve uten!

Nei, ser mer ut som en gren på syre :P Liten sak med snirklete spisser på.

Skrevet

Nope - har ingen tatoveringer. Hadde en periode hvor jeg var litt fristet til å ta en, men er nå svært glad for at jeg valgte å avstå.

Bryr meg egentlig ikke så veldig mye om tatoveringer.

Eller synes kanskje det er en ørliten smule harry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...