Gjest glamourgirl Skrevet 13. mars 2007 #21 Del Skrevet 13. mars 2007 Jupp, der blir man hudfletta av pensjonistfruer med minkkåpe og puddel. ← Pfft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2007 #22 Del Skrevet 14. mars 2007 Eier. Bor riktignok ikke i Oslo, men leilighet er forholdsvis dyrt her også. Betaler ca. 1000 kr. mer i måneden nå enn det jeg gjorde som leietaker og har ingen problemer med å betjene det. Hadde i forkant spart en del så jeg klarte meg med lån på 80% av verdien av boligen. Dessuten begynte boligrenta å falle like etter at jeg kjøpte, så jeg har hatt en god porsjon flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 14. mars 2007 #23 Del Skrevet 14. mars 2007 Eige, var supertrangt i starten, er strålande no. Har gjort meg i stand til å studere igjen. Men så kjøpte eg på eit veldig godt tidspunkt, under takst, innanfor ring 3 for 4 år sidan. Og dette området har eksplodert etterpå prismessig, så eg sit godt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 14. mars 2007 #24 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja, men jeg er bortskjemt da, og ser ikke på meg som representativ sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solami Skrevet 14. mars 2007 #25 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg eier, men var heldig med pris delvis fordi det var en obligasjonsleilighet, og at mamma og pappa kausjonerte for meg. Nå er vi alle tre (altså jeg, mamma og pappa) innen samme lokal bank. Og hadde ikke problem med å få lån da. Men påstår fortsatt at jeg er født 5 år for seint i forhold til boligpriser. Men er nå endelig innenfor boligmarkedet og utsiktene er meget bedre på sikt. Vet også at min leilighet har steget i pris på grunn av oppussing som veier stort opp. Har et rom som skal taes snart og da er det snart dobbel pris tilbake på den. Siden jeg vet at tilsvarende leilighet (men med mye dårligere utsikt mm) gikk for det dobbelte av det jeg kjøpte for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mars 2007 #26 Del Skrevet 15. mars 2007 Og vi vet alle hva som kan skje på feil side av elva... (Bille? ) ← - det vet vi .. og det kan være en utfordring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mars 2007 #27 Del Skrevet 15. mars 2007 Jupp, der blir man hudfletta av pensjonistfruer med minkkåpe og puddel. ← Så lite av det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 15. mars 2007 #28 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg eier og det har jeg gjort i mange år. Trygghet og sikkerhet er viktig for meg. Endret 20. desember 2010 av Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 15. mars 2007 #29 Del Skrevet 15. mars 2007 Nei - uten barn kunne jeg ha kjøpt leilighet. Men med... hahhaahahahaha får ikke lån nok til å se på prospekta en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 17. mars 2007 #30 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, jeg eier min egen leilighet (sammen med banken da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. mars 2007 #31 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg eier et rekkehus som jeg overtok da eksen flyttet ut. Jeg fikk lån fordi jeg kjente bankmannen gjennom mange år. I følge SIFO sine satser, skal vi klare oss greit. Ikke fett, men greit nok. Jeg valgte avdragsfrihet i ett år, for å få bygget meg opp en økonomisk buffer. Jeg har tre barn og hadde neppe kunne fått fatt i noe å leie til samme månedspris som det vi bor for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 18. mars 2007 #32 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, jeg eier min egen leilighet (sammen med banken da... ) ← Eiendomsretten er din, men banken har en opsjon på å overta eiendomsretten gitt visse vilkår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 19. mars 2007 #33 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg eier Var heldig og fikk et hus billig for noen år siden som jeg senere solgte til det 3dobbelte så jeg kunne kjøpe nytt hus til meg og ungene uten å låne til pipa. Selve huslånet er på ca halvparten av husets verdi. Takk og lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 19. mars 2007 #34 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Er singel, og blir snart huseier... Men jeg får mitt nye krypinn av familien... Endret 19. mars 2007 av Bobeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 22. mars 2007 #35 Del Skrevet 22. mars 2007 Eier rekkehuset mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pookie Skrevet 23. mars 2007 #36 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Eier enebolig,ikke flust med penger men det går... ingen foreldre eller andre som har hjulpet denne damen iallefall,så heldig er jeg ikke nei Tviholder på "eiendommen" min,om det så blir over til havregryn & vann Endret 23. mars 2007 av pookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 23. mars 2007 #37 Del Skrevet 23. mars 2007 Kjøpte leiligheten da jeg hadde bedre råd enn nå, hadde nok ikke fått den med inntekten jeg har nå. Men jeg leier ut et rom, så det går bra. Når jeg tjener nok, vil jeg ha kåken for meg selv igjen. Det er tøft økonomisk, men jeg kommer mye bedre ut av det enn hvis jeg hadde leid noe på samme størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 24. mars 2007 #38 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg eier, og den har stege masse i verdi bare det siste året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 24. mars 2007 #39 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg eier, og den har stege masse i verdi bare det siste året ← Jepp, det er ganske digg å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 25. mars 2007 #40 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg eier, og den har stege masse i verdi bare det siste året ← Jepp, det er ganske digg å tenke på. ← What goes up, must come down. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå