Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år er siste gang eldstemann skal ha bursdag med alle guttene i klassen (17 stk), han blir 10 år.

Og i år har vi lovet ham bursdag utenfor hjemmet siden vi har hatt det hjemme i alle år. Guttene er ganske lei av bowling så jeg forstår at det ikke er aktuelt og trenger da andre gode tips.

Selv har vi klatresenter, lekeland hvis det er noe for de eldste (nytt så det vet vi ikke ennå), go cart og vannland.

Vannland er ikke så aktuelt for vi er redd for sikkerheten når de blir så mange.

Men det er sikkert mange andre ting å ta seg til som vi ikke kommer på. Håper dere kan hjelpe oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I år er siste gang eldstemann skal ha bursdag med alle guttene i klassen (17 stk), han blir 10 år.

Og i år har vi lovet ham bursdag utenfor hjemmet siden vi har hatt det hjemme i alle år. Guttene er ganske lei av bowling så jeg forstår at det ikke er aktuelt og trenger da andre gode tips.

Selv har vi klatresenter, lekeland hvis det er noe for de eldste (nytt så det vet vi ikke ennå), go cart og vannland.

Vannland er ikke så aktuelt for vi er redd for sikkerheten når de blir så mange.

Men det er sikkert mange andre ting å ta seg til som vi ikke kommer på. Håper dere kan hjelpe oss.

Jeg har ikke så store barn, men klatresenter høres jo unektelig artig ut om man er gutt på 10 år!!

Og når det gjelder vannland så er jeg enig med deg. Jeg hadde heller ikke turt å ha ansvaret for så mange 10 åringer i vannland.

Skal selve selskapet være en overraskelse til gutten din? Hvis ikke så kan han jo få være med å bestemme litt, evt. komme med sine ønsker. Så får jo dere som foreldre bare vurdere om det lar seg gjennomføre :ler:

Skrevet

Ja, han skal være med å bestemme selv og det er han som har sagt at han ikke vil ha mer bowling. I tillegg skal vi ta feiringen sammen med bestekompisen hans, så de to må bli enige seg i mellom når vi har funnet alternativene.

Skrevet

Er i samme setting selv med min 10-åring, og han har valgt at han nå vil feire med go-cart. Er som regel en veldig sikker vinner for gutta.

Ellers var han jo også innom tanken på kino og så tur på peppes/dollys.

Bortsett fra det så har du jo kommet med mange gode ideer selv også. :)

Skrevet

Finnes det et Kampinnstitutt? Der Kan de holde på med Sumo bryting og annen bryting....Det skal visst være veldig gøy

Hva med isbaner eller ishall.. Det var stor stas hos min sønn da han hadde venner med seg i ishallen....jeg hadde sjokoladekake og muffins med + brus og kakao. De hadde det så gøy at de ikke ville hjem...

Hva med kino?

Skrevet

Hva med teknisk museum? Vet ikke om de har slikt der, men tror det ville være veldig spennende for en gjeng ti-åringer..

Holder med deg i beslutningen om vannland. Det hadde ikke jeg turt heller...

Skrevet

Kampsport virket spennende, det skal jeg sjekke om er mulig her. Ellers får jeg sjekke pris på go-cart, det er det poden helst vil. Ellers takker jeg for innspill og setter pris på flere om der er det.

Skrevet
Er i samme setting selv med min 10-åring, og han har valgt at han nå vil feire med go-cart. Er som regel en veldig sikker vinner for gutta.

Ellers var han jo også innom tanken på kino og så tur på peppes/dollys.

Bortsett fra det så har du jo kommet med mange gode ideer selv også. :)

12 åringen min var på bursdag på kino og bowling for 2 uker siden og det falt i god smak.

Gjest Mayamor
Skrevet

10 åringen min har vært i flere bursdager i svømmehallen hvor der er eget opplegg med mat og lokale etter badingen. Profesjonelle badevakter som er vandt til langt mer enn 17 viltre gutter. Går så fint atte! :)

Gjest Silje Vanilje
Skrevet

når han jeg har her fyller ti skal vi på besøk på Freia. Kanskje de har noe tilsvarende der du bor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...