Gå til innhold

er dette frekt, dårlig moral?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg og kjæresten min jobber på samme sted

vi snakket her om dagen om sex på offentlige steder.

er det frekt eller dårlig moralskt av oss å ha sex på jobben? vi har veldig lyst. :sjenert:

hva er det verste som kan skje bortsett fra å få sparken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, dere kan jo også risikere at sjefen gir en dårlig attest, og opptrer som en kjølig referanse i ettertid.

Endret av Succubus
Skrevet

Om det er umoralsk eller ikke skal ikke jeg gjøre meg til dommer over..... MEN en eller annen kan jo komme over dere uten at dere oppdager det og vi er vel alle vel kjente med hvor lett bilder/videosnutter havner på enkelte nettsteder uten samtykke. Tankekors.... :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet
Tja, dere kan jo også risikere at sjefen gir en dårlig attest, og opptrer som en kjølig referanse i ettertid.

vet det. men jeg tenker mer på de andre ansatte.

er det frekt?

Gjest Gjest
Skrevet
Om det er umoralsk eller ikke skal ikke jeg gjøre meg til dommer over..... MEN en eller annen kan jo komme over dere uten at dere oppdager det og vi er vel alle vel kjente med hvor lett bilder/videosnutter havner på enkelte nettsteder uten samtykke. Tankekors.... :ironi:

sant. ;) men planen var å låse oss inn på do eller et kontor.

Gjest Fjesingen
Skrevet

Jeg og sambo jobber også på samme sted, og vi har gjort det ;) Vi brukte sjefens kontor en tidlig morgen når det ikke var noen andre der. Jeg var så nervøs at jeg ikke nøt noe særlig det seksuelle ved det, men i ettertid er det litt gøy å tenke på. Sambo syntes det var noe veldig pirrende over det og jeg kan ikke huske at han har kommet så kjapt noen gang!

Gjest tsssssss
Skrevet
Jeg og sambo jobber også på samme sted, og vi har gjort det  ;) Vi brukte sjefens kontor en tidlig morgen når det ikke var noen andre der. Jeg var så nervøs at jeg ikke nøt noe særlig det seksuelle ved det, men i ettertid er det litt gøy å tenke på. Sambo syntes det var noe veldig pirrende over det og jeg kan ikke huske at han har kommet så kjapt noen gang!

hehe. tror ikke jeg hadde turt det på sjefens kontor, men vi har nå en plan. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi gjorde det på kontoret til sjefen en gang :sjarmor:

Etter at alle andre hadde gått. Interessant og spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...