Gå til innhold

MI -interiørdesign


Gjest NastyNice

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice

Har tenkt på å prøve meg på interiørdesign på MI. Har til nå studert ved universitetet i Oslo, statsvitenskap.

Nå har jeg lyst til å ta en liten pause. Noen som har erfaringer fra denne linja på MI? Andre råd? Skal ta den deltid da jeg slipper å ta opp ekstra lån...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(nei, jeg har ikke erfaring fra mi. men jeg har flere venner som er temmelig frustrerte og føler at det de investerte av tid og penger i denne skolen var fullstendig bortkastet. på den annen side finnes det sikkert noen med positive erfaringer som jeg ikke kjenner.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg kanskje ikke si noe, for jeg vet egentlig ikke så mye om det. Men jeg har en bekjent som har gått på MI i Oslo, og hun var veldig misfornøyd etterpå, hun sa at det ikke var verdt å gå der. Men jeg vet ikke mer enn det, og jeg husker ikke hvilken linje hun gikk heller.

Det er sikkert andre som har klarere råd tenker jeg. Men det er iallefall værdt å undersøke.

Lykke til, håper alt står til forventningene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for alle svar! Greit å få høre hva andre mener, før man gjør opp en mening...

Har ikke bestemt meg helt ennå, kanskje jeg bør snakke med noen som faktisk har gått der. Men det er jammen ikke lett :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har også vurdert å begynne på interiørlinjen på MI, men har blitt litt usikker etter å ha hørt om så mange med dårlige erfaringer fra MI...uheldigvis finnes det ikke så veldig mange andre muligheter (her i Norge) for oss som har lyst til å studere interiør (ihverfall ikke som jeg vet om...), det er MI, diverse kunsthøgskoler, og idefagskolen i Tønsberg (som er dobbelt så dyr som MI!). :-?

Anyway, jeg er også interessert i å høre fra folk med erfaringer fra MI... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Kjenner to stykker som har tatt studiet som fjernstudier (hjemme). De er begge godt fornøyd. Kanskje det er et alternativ? Koster mye gjør det nå uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...