Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å be vennene til samboeren til overraskelsefest til bursdagen hans om to uker, og trenger en distraksjon.

Samboeren min skal sannsynligvis på jobb denne dagen, og er hjemme halv fem. Jeg tenkte å få noen hjem til oss for å ordne til fest (er ikke så mye som må ordnes- slippe inn folk, ordne gelèshot o.l) men jeg må få han ut av huset i en times tid mens de ordner til. Hva kan jeg gjøre? Middag tar litt lang tid, så tenkte noe som tar litt mindre tid, f.eks kafèbesøk? Noen forslag?

Forslag til selve festen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bestille maten da! Catering er jo ikke så dyrt viss det ikke er veeeeeldig mange folk so skal komme da! trenger ikke vere en fest middag! kan bestille sushi eller noe annen "fingermat" ... kjøp tortilla potetgull å steik kjøttdeig med tacokrydder, ha tortilla potetgullen på eit ildfast fat og fordel kjøttdeia over hele! dryss på ost og jalapenos (rensk vekk frøa inni for de er VELDIG sterke) og ha det inni ovnen til osten er smeltet! Det smaker nydelig godt, er ikke masse styr og alle liker det! kjøp inn salsa og guakamole og ha det i skåler vedsiden av.... (ps:tacokjøttdeigen kan du steike dagen før og sette det i kjøleskapet i en matboks da er halve jobben gjort allerede!) Du kann jo innvitere vennene hans uten at han vet det. Og kansje en venn han ikke har sett på lenge!?!? bestill biletter på stand up show e.l og ha vors med dere før dette! etter showet er ferdig drar dere på bar eller en annen uteplass! Han trenger ikke å få vite hva so skal sje utover kvelden! overassk han! husk å ta mange bilder og lag et lite albumm av dagen og gi det til ham i gave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...