Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen andre som har problemer med live messenger? Min har blitt veldig ustabil den siste uken, den logger seg av hele tiden. :sur:

Og for ca en uke siden hadde alle gruppene mine doblet seg, to av hver gruppe, logget inn og ut flere ganger, ingen endring. Så da slettet jeg halvparten, og alt var ok igjen. Men så logget jeg meg på på jobben noen dager etterpå, og der hadde jeg bare noen få kontakter, alle de andre var borte?? :sur: Logge inn og ut, men ingen forskjell, den virker hjemme, men ikke på jobben... Er den nye live messenger så dårlig??

Jeg oppdaterer alltid til de nye versjonene når de kommer, er det dumt? Det har funket veldig fint helt frem til nå...

Endret av tuscany
Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har ikke opplevd noen problemer med den...

Skrevet

Har lert såpass at Live Messenger lagrer kontakter etc på servere og ikke på pc en. Så hvis den finner på lure ting så avinnstallerer jeg den og reinnstallerer. Har alltid løst mine problemer den

Skrevet

En venninne av meg hadde liknende problemer. Etterhvert fant hun ut at Live Messenger hadde noe kluss med driveren til webcameraet hennes, for hun har ikke hatt noen problemer etter at hun avinnstallerte webcamet. Bortsett fra at hun ikke får brukt webcamet mer, da...

Skrevet

Jeg har avinnstallert og innstallert på nytt, men det hjalp ikke.

Web kamera har jeg ikke.

Men er det ikke rart at jeg har alle kontaktene mine hjemme, men ikke på jobben? Har brukt msn på jobben før dette, alle bruker den der, så det er bare min som ikke virker der...

Skrevet (endret)

Samme problemet ennå. Kun noen få kontakter på jobben, og den logger seg av hele tiden. Men jeg kom på en ting, kan det ha noe å gjøre med at jeg har vista hjemme? Men ikke på jobben... For problemene kom jo etter at jeg la inn vistaen??

Endret av tuscany

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...