Gjest Anonymius Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har et problem for tiden. Helt siden jeg og kjæresten min ble sammen for flere år siden, har vi kun brukt kondom som prevensjon. Nå har vi prøvd å hatt samleie noen ganger, uten kondom. Det har fungert dårlig. Problemet er at jeg er altfor tørr. Sliter med å bli kåt for tiden. Og om jeg blir litt kåt, så blir jeg uansett ikke våt nok. Når vi bruker kondom, går det greit å ha samleie, selv om jeg er tørr i starten. Det er jo glidemiddel på alle kondomer, så derfor går det fint å få penisen inn i skjeden uansett. Og jeg blir alltid mer våt og opphisset underveis i samleiet. Når vi nå har prøvd å ha samleie uten kondom, får vi det rett og slett ikke til. Jeg er så tørr, at kjæresten min må slite skikkelig for å få den inn, og det gjør vondt for meg. Og når han endelig har fått den inn, klarer han ikke å holde på, fordi det er så tørt. Han sier han er redd for at strengen på penisen skal ryke, fordi det er så tørt i skjeden! Dette er et stort problem for meg! Vi skal forhåpentligvis snart begynne prøving, for å bli gravide. Men hvordan skal det gå, når vi ikke klarer å gjennomføre et samleie uten kondom? Dessuten vil jeg jo kunne ha sex med kjæresten min uten bruk av kondom, selv om vi ikke skal lage barn! Er vi nødt til å bruke glidemiddel for å få det til? Er glidemiddel skadelig når vi skal starte babylagingen? Og sist, men ikke minst: Er det andre som har dette problemet, og hva kan jeg gjøre for å bli våtere i skjeden før/under samleie? (uten bruk av glidemiddel). Jeg trenger desperat gode råd!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde dette problemet med min eks. Gruet meg litt til å ha sex med en ny mann, men der hadde jeg visst ikke noe å grue meg for, for med han blir jeg nesten litt for våt. Nei, spøk til side. Om du omtrent ikke blir kåt så er det heller ikke rart du ikke blir våt. Det høres ikke ut som du får nok tid til å bli kåt på. Har dere kjørt dere litt fast i samme gamle tralten? Hva med å bare gjøre opphissende og deilige ting med hverandre uten å gjennomføre samleiet noen ganger. La han bringe deg til orgasme før han trenger inn i deg, med oralsex? Så slipper du å tenke "jeg må bli våt. er jeg våt nå? dette går jo ikke. Hva gjør jeg nå?" og stresse deg selv opp. Da skjer det jo i alle fall ikke. Ellers er det jo noe som heter glidemiddel, om det virkelig er slik at du produserer for lite fuktighet selv.
Annie70 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Støtter tipset foran her mht oralsex, det kan kanskje være løsningen. Ellers er det ikke noe problem å bruke glidemiddel heller. Det funker faktisk ganske så bra. Bruker det selv for å få på plass kuler etc og det er ikke mer enn str på en ert som skal til før det glir inn så lett som bare det.
Susannah Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg skjønner ikke problemet med å bruke glidemiddel? Det finnes mange som er milde og allergivennlige hvis det er det du er redd for. Tror jeg ville satset på å prøve det for å komme ut av den onde sirkelen. Slik det er nå kan det bli verre og verre: du er tørr og fordi du har vært tørr så mange ganger er du redd for å bli tørr og klarer ikke å bli skikkelig opphisset og så blir det vondt fordi du er tørr osv. Så prøv det, det er ikke noe tabu eller noe, jeg tror det vil gi nytt liv i sexen deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå