Smørblomsten Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Er det helt feil å bruke sylspisse pumps nå eller? Ser litt kult ut til lange jeans, men hvis det er helt "ut" får de stå i skapet
Gjest Deception Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Tja, jeg er fan av at man skal bruke det man liker, men i et blad var det et bilde av en eller annen kjendis med spisse pumps med stiletthæl, og kommentaren var "so 2001". Samtidig ser jeg andre steder at de sier at såkalte "myggjagere" er moderne i vår.
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Jeg vet ærlig talt ikke. Syns de forsvinner ut og inn av motebildet i et sett. Men fint syns jeg ikke det er, hvertfall ikke de spisseste.
Gjest Kermit Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Samtidig ser jeg andre steder at de sier at såkalte "myggjagere" er moderne i vår. ← Hvordan ser de ut? Spisse sko er visstnok "ut" nå, men hvis du liker det så er det det som betyr noe. Endret 11. mars 2007 av Kermit
Mischa Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har mange fine spisse pumps men de får stå i skapet, føler de er veldig 'ut' denne sesongen og passer ikke inn i motebildet for tiden.. men de får vel sitt comeback før eller senere..
Smørblomsten Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har mange fine spisse pumps men de får stå i skapet, føler de er veldig 'ut' denne sesongen og passer ikke inn i motebildet for tiden.. men de får vel sitt comeback før eller senere.. ← Jepp! Satser på det samme Må innrømme at jeg er litt slik at jeg ikke gidder gå med noe som er helt ut
Drua Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 I vår/sommer kolleksjonen til Bianco, (som jeg nettopp har trålet meg igjennom) finnes sko med alle mulige tupper, også de helt spisse. Så helt ut er/blir det vel ikke lenger.
Grønt blad Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Det viktigste er man går i det man selv liker. Men jeg har aldri vært noen fan av veldig spisse sko. Synes rett og slett det ser litt dumt ut, men det er bare min meningø...
Susannah Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Samtidig ser jeg andre steder at de sier at såkalte "myggjagere" er moderne i vår. ← At det var?
Gjest Deception Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 At det var? ← Hva lurte du på, egentlig? "Myggjagere" er sånne laaange, spisse sko, gjerne med lav hæl. Ikke fint, spør du meg, men det hører tydeligvis med til glamrock-stilen.
Lofotdorsken Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Er det helt feil å bruke sylspisse pumps nå eller? Ser litt kult ut til lange jeans, men hvis det er helt "ut" får de stå i skapet ← Mi kjære venninne har nettopp kome attende frå eit halvt år i Odessa, Ukraina. Ho forteller at alle damene der nede elskar slike spisse sko. Jo lengre jo betre, og så klart med syltynn stillett. Til kvardag og fest! Ser sjeldnare slike i bruk no i Oslo, men kanskje det kjem når det vårast? Personleg er eg ikkje så fan, men har nokre slike frå fem-seks år tilbake. Gå med dei viss du føler deg fin!
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Ser lite av det for tiden, heldigvis etter min mening, for stygt er det uansett.
Rexina Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Har bare spisse pumps, men er ikke så veldig oppdatert på hva som er in og ut. Bruker det jeg liker, jeg
MiniMjau Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 ja, drit i hva som er "in". Jeg har noen spisse pumps som er veldig fin til bukser... Skal bruke de jeg,ihvertfall!
GoldenGlow Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 Jeg elsker spisse sko særlig pumps og støvletter!
Gjest Tweek Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Jeg liker mye bedre rund tupp, og blir veldig glad når butikkene er fulle av det
Gulphild Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 Spiss tupp er IKKE in, dont even think about it ...
Gulphild Skrevet 12. mars 2007 #18 Skrevet 12. mars 2007 Spiss tupp er IKKE in, dont even think about it ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå