Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt feil å bruke sylspisse pumps nå eller?

Ser litt kult ut til lange jeans, men hvis det er helt "ut" får de stå i skapet :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Tja, jeg er fan av at man skal bruke det man liker, men i et blad var det et bilde av en eller annen kjendis med spisse pumps med stiletthæl, og kommentaren var "so 2001".

Samtidig ser jeg andre steder at de sier at såkalte "myggjagere" er moderne i vår.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke. Syns de forsvinner ut og inn av motebildet i et sett. Men fint syns jeg ikke det er, hvertfall ikke de spisseste.

Gjest Kermit
Skrevet (endret)

Samtidig ser jeg andre steder at de sier at såkalte "myggjagere" er moderne i vår.

Hvordan ser de ut?

Spisse sko er visstnok "ut" nå, men hvis du liker det så er det det som betyr noe.

Endret av Kermit
Skrevet

Jeg har mange fine spisse pumps men de får stå i skapet, føler de er veldig 'ut' denne sesongen og passer ikke inn i motebildet for tiden.. men de får vel sitt comeback før eller senere..

Skrevet
Jeg har mange fine spisse pumps men de får stå i skapet, føler de er veldig 'ut' denne sesongen og passer ikke inn i motebildet for tiden.. men de får vel sitt comeback før eller senere..

Jepp! Satser på det samme :)

Må innrømme at jeg er litt slik at jeg ikke gidder gå med noe som er helt ut ;)

Skrevet

I vår/sommer kolleksjonen til Bianco, (som jeg nettopp har trålet meg igjennom) finnes sko med alle mulige tupper, også de helt spisse.

Så helt ut er/blir det vel ikke lenger.

Skrevet

Det viktigste er man går i det man selv liker. Men jeg har aldri vært noen fan av veldig spisse sko. Synes rett og slett det ser litt dumt ut, men det er bare min meningø...

Skrevet

At det var?

Gjest Deception
Skrevet
At det var?

Hva lurte du på, egentlig? "Myggjagere" er sånne laaange, spisse sko, gjerne med lav hæl. Ikke fint, spør du meg, men det hører tydeligvis med til glamrock-stilen.

Skrevet
Er det helt feil å bruke sylspisse pumps nå eller?

Ser litt kult ut til lange jeans, men hvis det er helt "ut" får de stå i skapet  :ler:

Mi kjære venninne har nettopp kome attende frå eit halvt år i Odessa, Ukraina. Ho forteller at alle damene der nede elskar slike spisse sko. Jo lengre jo betre, og så klart med syltynn stillett. Til kvardag og fest! :overrasket:

Ser sjeldnare slike i bruk no i Oslo, men kanskje det kjem når det vårast?

Personleg er eg ikkje så fan, men har nokre slike frå fem-seks år tilbake.

Gå med dei viss du føler deg fin! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Ser lite av det for tiden, heldigvis etter min mening, for stygt er det uansett.

Skrevet

Har bare spisse pumps, men er ikke så veldig oppdatert på hva som er in og ut. Bruker det jeg liker, jeg :)

Skrevet

ja, drit i hva som er "in". Jeg har noen spisse pumps som er veldig fin til bukser... Skal bruke de jeg,ihvertfall!

Skrevet

Jeg elsker spisse sko :) særlig pumps og støvletter!

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg liker mye bedre rund tupp, og blir veldig glad når butikkene er fulle av det ;)

Skrevet

Spiss tupp er IKKE in, dont even think about it ...

Skrevet

Spiss tupp er IKKE in, dont even think about it ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...