Maja_83 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 På kjøkkenet vårt er det kun vanlig, hvitmalt vegg. Leiligheten var ny i desember og allerede nå har vi problemer med å rengjøre veggen (spesielt over komfyren hvor stekefett setter seg). Har veldig lyst å høre med utleier om å få tillatelse til å legge fliser. Det er et vinkel/hjørne-kjøkken slik at komfyr og oppvaskmaskin er på langsiden, mens vask/kum er på kortsiden. Så da kommer mitt spørsmål... Er det greiest å flislegge kun en liten del av veggen over benken, sånn omtrent der komfyren står? Eller er det mest vanlig å flislegge hele veggen bortover? Og om man flislegger hele veggen bortover på langsiden, så undrer jeg om vi da også skal flislegge kortsiden? Hvilke tips/råd/erfaringer har dere?
Mini_me Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 JEg syns at det fineste er dersom du tar hele veggen , men du trenger jo ikke ta begge veggene... hjemme har vi bare flislagt den veggen under overskapene ved vask, siden vi har fliselagt benkeplate og lite overskapå på den andre veggen... Det ble veldig fint... På hytta har vi flislagt begge sider med små mosaikkfliser....Det er også fint... Så det er en smaksak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå