Gjest Bu Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 Ligger/sitter/står med skikkelig magepine..det er helt syyyykt vondt! Noen tips til meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. mars 2007 #2 Del Skrevet 11. mars 2007 Varm dusj Kald dusj Presse en pute el.l mot magen Kommer ann på hva du liker best selv. Hvorfor har du vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bu Skrevet 11. mars 2007 #3 Del Skrevet 11. mars 2007 Tror jeg bare skal krøke meg sammen i senga..la magen ligge litt i "klem" Vet ikke hvorfor jeg har så vondt..er ikke luftsmerter heller..bare skikkelig mageknipe. Men takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 11. mars 2007 #4 Del Skrevet 11. mars 2007 Ja vet det er vondt. Går ut fra det er luft du mener, det setter seg fast. Hatt det selv hele 3 ganger etter jul. Fikk tips og å gå og gå, og jeg gjorde det. Med meg varte det desverre en halv time. Det er grusomt vondt ja Om du ev. har Minifom så ta det, ev. annet som kan få fart på magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 11. mars 2007 #5 Del Skrevet 11. mars 2007 Puster du meg magen? Hvis ikke ta dype pust med magen, det beveger tarmene. Hvis du har varmeflaske så legg den på magen, hvis ikke du har det, kan du fylle varmt (ikke så varmt at du brenner deg da) vann i en brødpose og legge på magen. Det pleier å hjelpe hvis jeg har mageknip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. mars 2007 #6 Del Skrevet 11. mars 2007 For meg pleier det hjelpe å ligge på magen en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 11. mars 2007 #7 Del Skrevet 11. mars 2007 Varmeflaske, eller varmt vann på flaske, og fosterstilling under teppe er tingen når jeg har vondt. Noen ganger kan smertene skyldes sykdom i magen eller underlivet. Hvis det virker som mye mer og annerledes enn vanlig mageknip bør du kanskje ta deg en tur på legevakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå