fuerza Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hvorfor velger dere å la være? Bare et spørsmål
Gjest Shayla Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Merkverdig spørsmål... hvorfor lurer du på dette? Kan være mange grunner til at folk ikke napper eller former... Lyse øyebryn så det ikke er nødvendig Liten hårveskt Gidder rett og slett ikke å trives med det.....
fuerza Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 Merkverdig spørsmål ja.. men bare kom til å tenke på det. Har en venninne, veldig søt venninne med ganske mørke, kraftige øyenbryn, og tenker at hun ville blitt skikkelig pen om hun formet brynene. Men vil ikke spørre hun om hvorfor hun la vær, ettersom hun trives best med å ikke nappe. Så var igrunn bare et spørsmål jeg lurte litt på.
Gjest Vidvandre Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har lyse øyenbryn som ikke vokster helt vilt, så om jeg ikke gidder å nappe de på noen måneder, ser jeg ikke helt villmann ut av den grunn
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Tja, jeg napper bare noen ganske få hår når jeg får ånden over meg Har mørke bryn, men er ganske pene naturlig, hårene står liksom ikke til alle kanter, og de har fin form. Og de kler øynene mine - det er denne delen av ansiktet jeg helt klart har fått mest komplimenter for. De gir meg karakter - når jeg f eks tar på meg mørke solbriller synes jeg hele ansiktet mitt forsvinner Så jeg tror ikke det er noe jeg har gjort feil... Selv om det hjelper å ta noen få hår i underkant så det blir en helt, og ikke bare nesten, ren linje der. ...Dessuten har jeg vært redd for å ende opp med å nappe for mye - overnappa bryn er på linje med solariumstørket hud, knallrosa leppestift eller orange brunkrem/foundation i kaker i mine øyne; altså ikke helt heldige forsøk på å gjøre seg selv vakrere.
fuerza Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 ...Dessuten har jeg vært redd for å ende opp med å nappe for mye - overnappa bryn er på linje med solariumstørket hud, knallrosa leppestift eller orange brunkrem/foundation i kaker i mine øyne; altså ikke helt heldige forsøk på å gjøre seg selv vakrere. ← Godt sagt
Amalie_85 Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 jeg napper ikke fordi jeg ikke har behov for det. mine er pene nok. og jeg er gla jeg aldri har nappa for da måtte jeg vel bare fortsatt med det. Men mine er litt lyse da, hadde de vært mørke så kanskje de hadde blitt for mye.
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Fordi jeg ikke gidder.... ← Samme her. Det hender jeg napper ett og annet hår, men frisøren min napper og farger brynene hver gang jeg er der (hver 6-8 uke), så i mellomtiden får de gro.
Armonia Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Jeg napper ikke - for jeg sparer Har nappet før, men tenkte jeg skulle ta meg en tur til frisøren og få de nappet i riktig form,og da må det spares litt...
Mischa Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Er sikkert mange som synes jeg burde nappet mer, men jeg synes det er ekstremt vanskelig å finne en fin form som passer, og vanskelig å få de like på begge sider.. Dessuten er etterveksten noe skikkelig pes. Så det kan jo være noen grunner til at enkelte ikke napper brynene..
Arkana Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Fordi jeg liker øyenbrynene mine som de er og synes det ser fælt ut med altfor tynne øyenbryn. Dessuten gidder jeg ikke bruke tid på slikt så de skulle være temmelig buskete for at jeg hadde orket å nappe.
Gjest Advena Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg har aldri nappet og aldri sett behovet for det. Jeg har lyse øyenbryn. Faktisk har folk ved flere anledninger spurt om jeg faktisk napper, fordi øyenbrynene mine er perfekt formet. Antar jeg er heldig. Endret 12. mars 2007 av Mystisk
Tabris Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 Jeg napper ikke øyenbrynene fordi jeg synes det ser kunstig og lite pent ut. Jeg fortrekker det naturlig (derfor jeg sjelden sminker meg). I tillegg er det helv...! vondt!
Gjest Eir Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har aldri tatt noe bevisst valg om å la det være, jeg har bare aldri begynt. Da de andre jentene begynte å nappe på videregående var trenden å ta nesten alt, og det synes jeg bare ser tåpelig ut, så det gadd jeg ikke å begynne med. Brynene mine er i tillegg nokså velformet, og moderate, så da ser jeg ikke behovet.
annemsk Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Fordi det trengs ikke. Heldig fra naturens side.
Rexina Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har helt hvite øyenbryn i utgangspunktet, så jeg bare farger med kolokrem 1 gang i mnd eller noe, der jeg vil ha farge.. funker fint det
nynne Skrevet 13. mars 2007 #18 Skrevet 13. mars 2007 fordi jeg har lyse, og ikke kraftige fordi jeg synes det er vanskelig å forme, få likt.. fordi jeg synes dte er skrekkelig vondt... Har farget de hos frisør en gang, da holdt jeg på å få sjokk da jeg så meg selv i speilet. De var jo sorte!!! ikke pent. Holdt meg unna folk noen dager for å si det slik ja;) Men ser jo på bilder i ettertid, fra noen uker etter fargingen at det var pent.. så er fristet til å prøve igjen. Tørr jeg det da? Så redd for de første dagene.. var skikklig mørke syntes jeg.. sambo bare lo, og synes netsen jeg så skummel ut.. er det slik? at de lysner etetr et par dager? Jag har helt lyse, skikkelig lyse...
chanell Skrevet 13. mars 2007 #19 Skrevet 13. mars 2007 Et spørsmål som blir litt på siden av temaet........ blir ikke øyenbrynene/vippene bleket etter hvert hvist man bruker sånn permanent farve (sånn som går ut etter ca 6 uker)?
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mars 2007 #20 Skrevet 13. mars 2007 Fordi det er vondt, det tar tid og jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Hvorfor skal jeg nappe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå