Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo altså. Nå som det nærmer seg sommeren (liker jeg å tro) begynner jeg å tenke på selvbruning. Jeg blir nemlig ikke brun jeg, men vil veldig gjerne! Så nå på vinteren så har jeg brukt selvbruningsbodylotionen fra Dove, og er fornøyd med resultatet. Men den lukter så sterkt, og så lenge! Og setter seg på klærne, og da blir lukta der. Dessuten går den utrolig fort av når man dusjer, noe som ikke er så bra siden jeg dusjer så og si hver dag. Og til sommeren blir det jo masse bading!

Så da lurer jeg på:

1. Jeg leste om en bodylotion fra L'Óreal, med samme funksjoner som Dove. Husker ikke helt hva den heter, men var noe med Nutri Bronze tror jeg. Noen som har prøvd denne? Holder den seg bedre i vann, og ikke lukter sterkt, men gir et bra resultat?

2. Hva med noen andre typer? Den fra Nivea for ekspempel? Summer Beauty eller hva den heter.. Den fra Natusan har jeg prøvd. Den gir jo nesten ikke farge! :overrasket: (helst noe i den prisklassen..)

3. Har forresten hørt at hvis man legger seg for å sole seg med selvbruningskrem på (i tilfellet jeg har hørt snakk om var det solarium, vet ikke om det har noe å si), så blir man fortere brun på ordentlig også! Stemmer dette? Og gjelder det også for oss som nesten ikke blir brune ellers?

Håper dere kan hjelpe, for dette er viktig for meg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg brukt MD formulatione og liker den godt. Men da jeg var sist over å besøkte søster i England visste hun meg ett nytt merke som hun var ganske godt fornøyd med. Jeg prøvde den og WOW for et fint resultat. JEg vet ikke om du for kjøpt den i norge, her er linken: http://www.spatravel.no/index.asp?action=n...ngle&newsid=283

Merket heter Pevonia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...