Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg må bare spørre, for jeg synes det er litt rart... Nå den siste tiden lukter det litt "metallisk" av utfloden min. Det kom etter at jeg tok en Flagyl-kur mot Bakteriell vaginose. Er jo kvitt den litt sure lukte som kom fra infeksjonen, men begynner å lure på om jeg lukter normalt nå..? har jo hørt at man heller skal lukte svakt syrlig eller nesten ingenting. Synes dette er veldig slitsomt. Noe som har vært borti noe lignende eller kan forklare meg om det er noe galt med meg? Har jeg en infeksjon? Lukter det slik hvis man har sopp eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Virkelig ingen som har hatt det sånn som meg før..?? Nå begynner jeg virkelig å lure på om det feiler meg noe....
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Lukten av meg varierer etter hvor jeg er i syklusen, kan det være tilfellet hos deg også?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 hei, jeg sitter her og søker på lukt fra underliv og kom over ditt spm. i det siste har også jeg hatt en metallisk lukt fra underlivet, og dette er svært plagsomt. "metallisk", men den kan også beskrives som "blyantlukt", hvis du skjønner. jeg hadde bakteriell vaginose en gang, men det var noe helt annet. dette lukter ikke fisk. har ikke endret utflod eller andre plager, kun endret lukt. fant du ut av hva det var? gikk du til legen? jeg har akkurat startet med lactal for å se om det kan hjelpe. takknemlig for tilbakemelding hilsen "metallic me"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå