Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Liker dere jenter å pule gutta? Rumpeområdet er ett undervurdert, men likfullt meget følsomt området. Massering, fingring, klasking, ja alt som hører med er bare nydelig. Har lenge hatt lyst tilå be dama pule meg med en strapon dildo, men har ikke tatt kjangsen enda. Jeg er ikke i nærheten av åvære homo, men synes altså dette er himla deilig. Så hvordan hadde dere jenter tatt en slik ytring fra deres partner?
Frk Johansen Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg bare venter på at vi skal gjøre det, til nå har jeg nytt godt av strap-onen vår men det blir vel hans tur selv om jeg må si er er usikker på hvordan jeg "får det til" så vil jeg jo prøve for hans nytelse. Og tro meg, dette har ikke med homofili å gjøre. Spør dama di da vel, si som sant er at du har en fantasi om dette. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Kjøp filmen "Bend over boyfriend". Lure tips og vink ;-))
Gjest Pax Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Ikke umulig at jeg kunne gjort det. Men vet ikke om jeg hadde holdt ut lenge, de hoftebevegelsene gutta gjør, er slitsomme, det tar godt på.
Gjest søt Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Ikke umulig at jeg kunne gjort det. Men vet ikke om jeg hadde holdt ut lenge, de hoftebevegelsene gutta gjør, er slitsomme, det tar godt på. ← jeg tror ALDRI jeg ville klart det tempoet kjæresten min fører...
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Å ja! Hun puler han hardt og brutalt bakfra, og i det han snur hodet og ser på henne med bedende blikk så røsker hun av seg utstyret og skamslår han bevisstløs med "the man" til han ligger der i en blodpøl med et tilfreds uttrykk i øynene! Vent ikke vær så negative til nevnte scenario! Muligens dere vil få bilder i morgen gjennom MSN og alle andre hotte media som viser en medlem av "ole Ivars" gjøre det samme, også er hele bøtteballetten i gang og det blir sett på som "trendy"! Oh! You're bad mama!
Yme Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Bare kjør en testokur! Da gror klittene deres til enorme proposjoner, så kan dere knulle typene deres med dem! Gjett om jeg skal gå å runke nå, a!
Gjest Gjest 30 Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Det er noe alle burde prøve. Frua mi har en svart strap-on.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Det er noe alle burde prøve. Frua mi har en svart strap-on. ← nei, takk! føler ingen behov for å gjøre alt, prøve alt eller leve ut alt.
Cognizance Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Tråden ryddet. Scorpina (mod) ← Oi :o lurer på hvordan den såg ut *før* ryddinga. Jeg sier bare: Alle menn som liker å bli tatt bak må være homoer! Alle menn som ikke liker å bli tatt bak må skap-homoer!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Det er noe alle burde prøve. Frua mi har en svart strap-on. ← Jeg lurer litt på hva som ligger bak et slikt ønske om å pule en mann i rompa med strapon. Hva ønsker disse kvinnene å oppnå? Jeg hadde blitt livredd hvis en dame hadde foreslått det for meg. Og kom ikke her og fortell meg at de gjør det for å glede mannen sin. Ser for meg at kanskje noen av damene som Jokke i tegneserien Pondus treffer på bar kunne ha funnet på noe slikt.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 Vi har alle ulike tenningsmønster, og ulike preferanser. Det viktigste er vel å ha en partner som har de samme som deg? Eller som kan tenke seg å utforske hvis du er av den utforskende typen.
gollerot Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Ja om hann hadde spurt meg hadde jeg gjort det. hadde egentli bare blitt glad jeg for da visste jeg det at han tør å spør istedenfor at han følte på att hann hadde mye hann ville prøve ut men ikke stoler nokk på meg til å spør.. ! hann har ikke hvert oppi der med meg da men kunne tenke meg å prøve det også...
Hobgoblin Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Jeg lurer litt på hva som ligger bak et slikt ønske om å pule en mann i rompa med strapon. Hva ønsker disse kvinnene å oppnå? Jeg hadde blitt livredd hvis en dame hadde foreslått det for meg. Og kom ikke her og fortell meg at de gjør det for å glede mannen sin. Ser for meg at kanskje noen av damene som Jokke i tegneserien Pondus treffer på bar kunne ha funnet på noe slikt. ← Men er faktisk 100 % overbevist om at min kjæreste ville bli livredd, akkurat som du skriver. Vi har nemlig snakket om temaet - ikke fordi en av oss ville gjøre det -men på mer generelt grunnlag. Og han uttrykte klart at han ikke var spesielt hippen på det. Og det er ikke jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå