Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg har en ansiktsbørste som ligner på denne, men er ikke så flink til å bruke den. Bruker ansiktspeeling 2-3 ganger i uken og vanlig cleansingfoam til ansiktet ellers, men det hadde kanskje vært lurt å bruke den sammen med cleansingfoam, eller sliter det for mye på den sarte ansiktshuden..?

Har du en slik, og bruker du den ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det deg, StineMa? Artig nytt nick :)

Eg har den børsten du linka til, men eg likar betre denne. Kosten blei litt for svak, og hadde ikkje så god kontroll over den.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Ja, det er meg :)

Er enig med deg at den kan være litt svak, og uhåndterlig. Tror det kan komme av at busten er så lang, men den må jo ha en viss lengde for å bli så myk. Kanskje jeg skal prøve en sånn svamp senere. Bruker du ansiktspeeling i tillegg eller bare svampen?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ansiktsbørsten fra Shiseido The Skincare. Den er kjempemyk, mye mykere mot huden enn de fra Body Shop, og i tillegg noen gummiknotter som skal gi massasje.

Men jeg bruker den ca. to ganger i året. :roll:

Gjest Blanca
Skrevet

Jeg bruker ikke ansiktsbørste. Om jeg hadde anskaffet meg en er jeg redd den bare hadde blitt skapfyll. Jeg er for utålmodig til å bruke slike ting, dessuten må den da være en skikkelig bakteribombe om den ikke rengjøres etter hver gang man bruker den?

Gjest Deception
Skrevet
Jeg bruker ikke ansiktsbørste. Om jeg hadde anskaffet meg en er jeg redd den bare hadde blitt skapfyll. Jeg er for utålmodig til å bruke slike ting, dessuten må den da være en skikkelig bakteribombe om den ikke rengjøres etter hver gang man bruker den?

Jeg tror ikke den typen børste jeg har, er noen bakteriebombe. Du skyller den ren etter bruk, og så har den eget stativ den skal tørke i. Rolls Royce-børste. :sjarmor: Men for sterkt for tørr hud i lengden.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg rengjør den alltid etterpå og henger den opp ned så den får dryppet av seg, så jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg for bakterier. Bruker den jo som sagt heller ikke så ofte.

Skrevet
Ja, det er meg :)

Er enig med deg at den kan være litt svak, og uhåndterlig. Tror det kan komme av at busten er så lang, men den må jo ha en viss lengde for å bli så myk. Kanskje jeg skal prøve en sånn svamp senere. Bruker du ansiktspeeling i tillegg eller bare svampen?

Eg brukar vanleg ansiktsvask til den der svampen. Føler det blir ekstra reint, men det er nok berre ein følelse ;)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har den børsten fra Body Shop og bruker den hver gang jeg peeler ansiktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...