Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er frossen av meg, og vi har relativt stor leilighet(!), så jeg må ha noe varmt på bena. Sokker, ullsokker ...det funker dårlig, fordi vi har trapper opp i 2. egt , som er av tre ,uten greep-teip, så det blir såpeglatt.

Fant disse http://shop.schollshoes.com/product_info.php?product_id=362

på OBS! til en rimelig penge!

Hva bruker du? og hvorfor?Legg gjerne med link til bilde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker enten ullsokker eller bare vanlige sokker. Hater å gå med sko inne.

Skrevet

Der kunne jeg omtrent svart hele lista :ler: . Det kommer helt an på årstiden. Om sommeren går jeg barbent. Om vinteren er det ullsokker som gjelder (nå erstattet av et par strikkede tøfler som gjør samme nytten) og høst og vår er det slippers som gjelder. Eller så tasser jeg bare rundt på sokkelesten.

Skrevet

Jeg vil påpeke at jeg aldri ville gått ute blant folk med de! :legrine:

Gjest Advena
Skrevet

Går som regel barbeint eller med helt vanlige sokker.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg går med rosa velour tøfler som jeg kjøpte i Spania. Godt og varmt. :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Varierer veldig etter årstiden, men på vinteren bruker jeg gjerne ullsokker, mens om sommeren er jeg veldig glad i å gå barbeint - ute og inne :)

Gjest *Magica*
Skrevet

Vanlige sokker. Før gikk jeg nesten alltid barbeint, men jeg har fått så tørre, fæle bein at jeg ikke klarer. :(

Skrevet

Jeg bruker vanlige sokker, om sommeren går jeg barbeint. Er det ekstra kaldt om vinteren hender det jeg tar på et par tykke sokker utenpå i tillegg til vanlige sokker.

Gjest Sille
Skrevet

Jeg er frossen av meg, og i tillegg har vi et kaldt gulv. Derfor bruker jeg som regel (på vinterstid) Ulvangsokker med ullsokker utenpå.

Godt og varmt :)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg bruker ullsokker om vinteren. Sommeren går jeg med tynne sokker eller barfot.

Gjest gjesta
Skrevet

Om vinteren: Alltid minst raggsokker, og stort sett filttøfler i tillegg. Bor i gulvkaldt hus. Om sommeren går jeg nesten alltid barbeint både inne og på eiendommen.

Skrevet

Har en tendens til å gå med utesko inne .. Bruker også endel ullsokker på vinteren :fryser:

Gjest Rosin
Skrevet

Bruker innesko. Noen ganger ullsokker.

Skrevet

Jeg fryser alltid på beina, så jeg bruker ullsokker oppå vanlige sokker

Skrevet

Sokker eller elgeskinnstøfler foret med ull. Barfot om sommeren.

Skjønner ikke at folk greier å gå med sko inne.

Skrevet

Sokker/ullsokker om vinteren, barbeint eller med havaianas om sommeren.

Gjest Blanca
Skrevet
Varierer veldig etter årstiden, men på vinteren bruker jeg gjerne ullsokker, mens om sommeren er jeg veldig glad i å gå barbeint - ute og inne :)

Jeg også. Elsker å gå barbeint så lenge jeg ikke fryser på beina.

Skrevet

Går med sokker eller bamsetøfler, men nå skal jeg kjøpe meg inne-crocs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...