kitekatt Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Har flere prøver på denne. ser den inneholder aha-syrer. er det noe jeg ikke bør bruke sammen med MD Facial lotion eller ansiktsvasken med Glycol? Hvordan og når bruker dere denne boosteren?
Gjest Blanca Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ikke prøvd den, men siden du allerede bruker produkter med fruktsyrer vil jeg tro den er overflødig. Med mindre du ønsker å prøve et nytt fruktsyrepreparat.
ehv61 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Du skal ha den på etter rensing og toning,før du tar på dagkrem.Men jeg skjønner ikke at dere tør å bruke forskjellige produktmerker til ansiktet. Alle produktene fra en hudpleieserie er jo ment til å utfylle hverandre.
Gjest Blanca Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Men jeg skjønner ikke at dere tør å bruke forskjellige produktmerker til ansiktet. Alle produktene fra en hudpleieserie er jo ment til å utfylle hverandre. ← Det har jeg ingen problemer med, jeg mikser produkter fra flere merker. Det er sjelden at alle produktene i et regime passer huden min, derfor må jeg bruke forskjellige. Jeg tror egentlig at dette med å bruke alt fra en serie er et triks fra produsentenes side for å selge mere. Hudpleie er ikke så avanserte greier, og de fleste merker har produkter som er noenlunde like når det kommer til ingredienser.
ehv61 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Ja,du skal ikke se bort fra det Blanca.Salgstriks.hmm. Åh, hvorfor skal folk være så sleipe å tenke profitt hele tiden,i stedet for å hjelpe et stakkars mennesk????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå