Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere prøver på denne. ser den inneholder aha-syrer. er det noe jeg ikke bør bruke sammen med MD Facial lotion eller ansiktsvasken med Glycol?

Hvordan og når bruker dere denne boosteren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, men siden du allerede bruker produkter med fruktsyrer vil jeg tro den er overflødig. Med mindre du ønsker å prøve et nytt fruktsyrepreparat.

Skrevet

Du skal ha den på etter rensing og toning,før du tar på dagkrem.Men jeg skjønner ikke at dere tør å bruke forskjellige produktmerker til ansiktet.

Alle produktene fra en hudpleieserie er jo ment til å utfylle hverandre.

Gjest Blanca
Skrevet
Men jeg skjønner ikke at dere tør å bruke forskjellige produktmerker til ansiktet.

Alle produktene fra en hudpleieserie er jo ment til å utfylle hverandre.

Det har jeg ingen problemer med, jeg mikser produkter fra flere merker. Det er sjelden at alle produktene i et regime passer huden min, derfor må jeg bruke forskjellige. Jeg tror egentlig at dette med å bruke alt fra en serie er et triks fra produsentenes side for å selge mere.

Hudpleie er ikke avanserte greier, og de fleste merker har produkter som er noenlunde like når det kommer til ingredienser.

Skrevet

Ja,du skal ikke se bort fra det Blanca.Salgstriks.hmm.

Åh, hvorfor skal folk være så sleipe å tenke profitt hele tiden,i stedet for å hjelpe et stakkars mennesk???????????? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...