^me^ Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 vi er tre jenter som vil prøve ut den nye bilen min og har tenkt på og kjøre på en jentetur til en plass i norge. vi trenger et mål som vi kan dra til..målet må være noe vi kan glede oss til, noe vi kan gjøre..og ikke så utrolig langt vekk i fra avreise-stedet (haugesund). hva kan vi jentene foreta oss på en helg? noen kreative jenter som kan hjelpe?
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Bergen? Eller en tur på fjellet? Er det noen som har hytte? Eller kanskje dere kan leie en hytte?
Octavia Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Spa-hotellet i Hjelmeland og gåtur med overnatting på Trodla-Tysdal.
*Bringebær* Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 ...ellers er det jo mye moro tre jenter på tur kan finne på i Stavanger Hvis det ikke er langt nok avgårde, er jo Kristiansand et fint sted å reise på tur til.
Gjest *Tara* Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Spa-hotellet i Hjelmeland og gåtur med overnatting på Trodla-Tysdal. ← Åja turen til Trodla-Tysdal var flott.
Gjest Elastica Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Hadde tenkt til å foreslå Hjelmeland Spa-hotell, jeg også. Herr Utrolig og jeg fikk en helg på hotellet og barnevakt i julegave fra snill tante - og gleder oss veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå