treningsjenta Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 tenkte at jeg skulle lage et lite drivhus ute på verandaen min. siden jeg bor såppass oppe så har jeg ingen hage, til min store fortvilelse ... er det noen som vet om det faktisk er mulig å lage noe slik? det skal ikke være så stort, vi snakker lite....
Devana Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Vet desverre ikke, men jeg følger meg i denne tråden selv Ellers så kan du alltids kjøpe noen små på ikea, plantasjen, oasen hageland, eller på nettet.
Gjest Thalassa Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 jo det tror jeg går ann. Har ikke prøvd men har hørt om "minidrivhus", tror jeg har sett bilde av det før også.. ett eller annet sted. google?
Vimseguri Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Et veldig enkelt og greit drivhus lager du ved hjelp av et gammmelt kjøkkenbord( eller annet bord) snudd opp ned, kle med plast og vips så har du et supert drivhus på verandaen! blir det kuldegrader om natta kan du til og med sette inn noen plastkanner med varmt vann så slipper du at alt fryser for deg
treningsjenta Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 dette var jammen meg en god ide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå