Drua Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hva er egentlig forskjellen på Cayman og Beach? Har Cayman selv, og siden jeg skal ha et par til nå så lurer jeg. Kanskje noen der ute har et par av hver? http://www.taylorshoes.com/beach.htm http://www.taylorshoes.com/cayman.htm Endret 11. mars 2007 av Drua
Nella Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 "Cayman er en elegant og slank versjon av Beach og finnes i alle størrelser, også for barn. Denne modellen er en forbedring av originalen, og det er denne som selger mest i Skandinavia i dag." Står på www.crocs.no
Crianza Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Heisann Ser ikke så stor forskjell på Cayman og Beach jeg. MEN lurer på om noen har prøvd modellen som heter Mary Jane?? Den ser så innmari kuul ut, men er usikker på om den vil stramme over vrista?? Har ganske høy vrist jeg :-)
Crianza Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Opps, glemte å vedlegg link til Mary Jane -modellen. Her kommer den: http://www.taylorshoes.com/maryjane.htm
Cata Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 "Cayman er en elegant og slank versjon av Beach og finnes i alle størrelser, også for barn. Denne modellen er en forbedring av originalen, og det er denne som selger mest i Skandinavia i dag." Står på www.crocs.no ← Ja, jeg vet - dette er avsporing så det holder, men "elegant og slank" er ikke et uttrykk som jeg ville brukt om Cayman heller. Men det stemmer at det står inne på nettsiden.
Cappuccino Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Den største forskjellen er vel størrelsene.
Gjest Shayla Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Forskjellen er at Beach kommer i dobble str som XS S M og L... Caymann kommer i alle str. Beach er mykere enn caymann, men om du ikke passer inn i de str beach kommer i, kan de kanskje bli litt store eller små. Jeg har Caymann i str M5W7 og skal bestille beach i str S.
Drua Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2007 Tusen takk for svar alle sammen, tror jeg holder meg til Cayman jeg da, hvis ikke forskjellen er så stor.
lillesky Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Cayman er litt smalere enn Beach. Jeg har bestilt Cayman fra Taylorshoes - 155 kr inkl. porto!
Gjest Shayla Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Cayman er litt smalere enn Beach. Jeg har bestilt Cayman fra Taylorshoes - 155 kr inkl. porto! ← Barne sko da eller? De koster jo 29,99 dollar.. 197 norske kroner... og 13 dollar i frakt...
lillesky Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Barne sko da eller? De koster jo 29,99 dollar.. 197 norske kroner... og 13 dollar i frakt... ← Det ble litt feil ja... Så på feil sum. Men 271 (som er det riktige beløpet!) er ikke så ille det heller.
Gjest Shayla Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Det ble litt feil ja... Så på feil sum. Men 271 (som er det riktige beløpet!) er ikke så ille det heller. ← De er vesentlig billigere enn i butikk og du kan velge i mange farger.. Jeg har kjøpt sorte til jobben og skal kjøpe meg ett par i gull. Jeg bare digger de.
lillesky Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Gleder meg å få mine, håper de er like gode å gå i som jeg har hørt. Har også kjøpt svarte, men kommer til å kjøpe et par i sprekere farge hvis jeg liker dem. Hvilken str. bruker du og hvilken har du i Crocsene?
Drua Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2007 Gleder meg å få mine, håper de er like gode å gå i som jeg har hørt. Har også kjøpt svarte, men kommer til å kjøpe et par i sprekere farge hvis jeg liker dem. Hvilken str. bruker du og hvilken har du i Crocsene? ← Jeg bruker vanligvis 39, i Spotec har jeg 38. I de første Crocsene har jeg 6/8, nå skal jeg kjøpe 5/7.
Gjest Shayla Skrevet 13. mars 2007 #15 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Gleder meg å få mine, håper de er like gode å gå i som jeg har hørt. Har også kjøpt svarte, men kommer til å kjøpe et par i sprekere farge hvis jeg liker dem. Hvilken str. bruker du og hvilken har du i Crocsene? ← Jeg bruker str 38 i alle sko, til nød 37 i sandaler. Jeg har M5W7. og de passer perfekt. Endret 13. mars 2007 av Shayla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå