Væren Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg elsker en god bok, og det kan gjerne være type slektsroman. Da tenker jeg på bøker jeg har lest og nesten ikke greid å legge fra meg, som f.eks.: "Berlinerpoplene" "Eremittkrepsene" "Folket på Innhaug" (+ Anne Karin Elstad sine bøker generelt) "Anna, Hanna og Johanna" (Marianne Fredriksson) Da jeg ikke er medlem i noen bokklubb er jeg dårlig oppdatert på nye bøker. Dessuten har det vært størst suksess med bøker jeg har blitt anbefalt av venner og kjente. Veldig takknemlig for tips om gode bøker!
Bjørk Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Har lest å liker noen av de bøkene du har skrevet opp. Her er noen av mine favorittbøker: -"Den hemmelige Historien" av Donna Tartt. -"Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafon. -"Kompani Orheim" av Tore Renberg (her er også en som heter "Mannen som elsket Yngve"...den har jeg ikke lest ennå, men den skal visst være bra) - Alle Henning Mankell bøkene om Kurt Wallander. Kommer ikke på flere i farta, men skal komme tilbake hvis jeg kommer på noen Håper det var til hjelp
Lib Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Hvis du liker slektsromaner er "Arvesynd" (pocketserie) å anbefale. Ca 25 bøker. Her følger du hovedpersonen gjennom et helt liv. Jeg elsker denne typen bøker, som du kan slappe av med og ikke trenger å tenke noe særlig Perfekt påskelektyre !
Væren Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Takker for tips, og noterer meg disse titlene! Vindens skygge har jeg forresten lest; en historie jeg brukte lang tid på å komme inn i, men som etterhvert ble veldig spennende! Endret 11. mars 2007 av Væren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå