Gjest Puffee Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Har du noen gang sendt tilbake alt du har bestilt? Kan man det? :klø:
Gjest Deception Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har gjort det i 95% av tilfellene. Derfor har jeg også sluttet å bestille, mer eller mindre.
Gjest Shayla Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Du har samme retur rett som i butikkene. Stor sett kan du også returnere salgs varer pr postordre. Jeg har sendt klær i retur utallige ganger hvertfall fra HM, de ser alltid bedre ut i bladet/på nett enn i virkeligheten. Så det er ikke noe problem.
Gjest lillelou Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Du har faktisk større rett til bytte når du bestiller ting via katalog/nett. Bytting i butikk er ikke pålagt etter kjøpsloven,kun en ekstratjeneste butikkene tilbyr.Kjøp via nett/katalog,derimot,er det.
snooops Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har gjort det i 95% av tilfellene. Derfor har jeg også sluttet å bestille, mer eller mindre. ← :enig_anim:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå