helludu Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Heisan! Noen som har tips om noen som har litt spennende catering på Tapas, buffet, koldbord, + evt. linker hvor jeg kan finne mer info, har søkt rundt men vil gjerne ha litt tilbakemeld. om rfaringer på forskjellige firma Har tenkt litt på kjøkken på Bryne, noen som har bestilt hos dem? eller andre spennende steder
*Bringebær* Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Det er ikke helt på strekningen sandnes-egersund, men jeg tillater meg likevel å anbefale Ostehuset i Stavanger. Fantastisk mat Se www.ostehuset.no
Chilli Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Heisann! Du bør høre med Inge Anda "Travelling chef", han lager sinsykt god og spennende mat etter ønske, og prisene er heller ikke så værst
honning Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Hei:) Søstera mi brukte Pastabakeriet på Sandnes da de hadde bryllupsfest. De har veldig god mat og forskjellige både varme og kalde retter. Ikke akkurat tapas, men litt annerledes.. Vi skal bruke Farstad Catering som holder til på Kleppe. Mine foreldre har brukt de i et par sammenhenger før og har vært fornøyde. Jeg har også hørt om noen på Nærbø som skal være flinke som heter Café Jærbuen. Disse to siste er har vel kanskje litt mer "tradisjonell" mat.
helludu Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 Har bestemt oss for Farstad vi også, for de hadde plukkliste, slik at en kunne klippe og lime menyen slik en ville. Vi bestiller til 20 pers, selv om vi blir litt over 40. Men vi skal ha en del ting med selv, slik som gresk salat, etc og litt andre spennende ting :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå