Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Hvorfor er så mange gifte mennesker så opptatt at single de kjenner skal finne seg noen og være sammen med. ?

Jeg sier ikke at alle er det men jeg har merket at det er ganske mange som er slik. Hvorfor er det slik at så mange par om de er kjærester,,samboere eller gift ikke kan tro at et singelt menneske faktisk kan være lykkelig alene ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Det handler vel om egne erfaringer, vil jeg tro.

Gjest Tweek
Skrevet

Det er fordi de vil få single til å føle seg alene og mislykket!

Skrevet

Har ofte lurt på det selv. Og tror jeg har svaret :

De vil ikke at andre skal ha det bedre enn dem selv.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Tja. Hvis jeg er forlovet, kjempeforelsket og planlegger barn og greier og greier, og bestevenninna mi er singel, vil jeg tro at hun kanskje føler seg litt utenfor og femte hjul, og vil derfor håpe på at hun også finner en. Da har vi også noe felles vi kan snakke om og dele erfaringer med og planlegge bryllup og babier med, du vet jenter elsker slikt. :ler:

Gjest Capricorn
Skrevet

Jeg tror at gifte mennesker har en tendens til å tro at alt blir så mye bedre når man er to, og kan møte fremtidige utfordringer sammen. Ikke at jeg har noe imot par som støtter hverandre (synes faktisk at det er veldig søtt), men det finnes enkelte mennesker som har det bedre alene. Jeg har problemer med å ta vare på en kjæreste, rett og slett fordi jeg liker å være fri og ikke avhengig av noen.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

man kan ha det kjempe bra som singel ja. alle forstår ikke det nei.

enkelte "sitter på gjerdet" og venter på at man skal bli sammen med noen. :klaske:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

i tillegg tror jeg det er sunt å være singel. gjerne i et par år f.eks.

være for seg selv. lære å ikke være avhengig av en mann blandt annet i noen år. er det noen sak?

Være litt ego å ta vare på seg selv å pleie vennskap.

Skrevet

Folk tror generelt sett at andre er som dem selv. Når de selv ser på lykken i livet å ha kjæreste, må jo det bety at folk som ikke har kjæreste ikke kan være skikkelig lykkelige. Enkel logikk.

Skrevet

Det er iboende i de fleste av oss at vi ønsker å dele livet med noen. Når noen ikke faller innenfor denne normalen syntes nok mange at det er litt rart.

Også er det hyggelig å treffes som par... Ser det nå at vi oftere er sammen med andre par, enn med single - da blir det liksom en av oss som tilbringer tid med en singel kompis/venninne.. Vet ikke helt hvorfor det er slik..

• 2 uker senere...
Gjest Cosette
Skrevet

Er Corto Maltese lykkelig som single??

:sminkedokke:

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Er Corto Maltese lykkelig som single??

:sminkedokke:

akkurat forøyeblikket er jeg ganske lykkelig som singel.

Gjest Cosette
Skrevet

Lurer på om jeg vet hvem du er????

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Lurer på om jeg vet hvem du er????

Ikke vet jeg. Men jeg tviler sterkt på at du vet det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...