Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg får denne flotte meldingen veldig ofte, gjerne hver 15-30 minutt Er det noen som kjenner til et virus som kan forårsake dette?
Liskat Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Ikke så vidt jeg vet. Men prøv en annen nettleser og se om den har samme problemet. F.eks. Firefox eller Opera.
Malama Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Fikk det hver gang jeg prøde å åpne det i går, og slo av pc'n i frustrasjon. (når pc'n ikke kan oppføre seg må den bqre gå og legge seg) Fikk dog ingen problemer med en annen nettleser da jeg slo den på igjen. Og forøvrig ingen problemer med IE i dag... Oppdatert virusprogram kjører, så jeg tror ikke det er det som er problemet. (Har generelt litt problemer med ie på denne pc'n, tror det er ie som er problemet jeg , DEN skulle kanskje vært oppdatert (men jeg bruker bare denne pc'n som backup, og har ikke tatt meg bryet med å finne en nyere/mer stabil versjon etter at denne snek seg inn med en windowsoppdatering for noe tid tilbake. Det er min forlovedes pc, og han bruker ikke IE uansett, så han plages ikke med det)
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Min ie er oppdatert så det er nok ikke problemet...
Malama Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg vet ikke om det er det som er problemet med min heller da, jeg vet ikke om den kan oppdateres noe mer jeg. Det kom en ny utgave med en oppdatering av windows, og den har det vært en del kluss med, mens på "min" pc er det en annen windows og en annen IE, og den fungerer relativt prikkfritt. Så jeg mistenker den versjonen. Men den er en ny en, altså. Men muligens kunne den vært oppdatert, jeg har ikke sjekka.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ja IE 7 kom for en liten stund siden med windows oppdateringen Endret 11. mars 2007 av Vampyra
Drua Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Jeg får også "Internet Explorer har et problem og må lukkes" cirka hvert 10-15 minutt.
sEnsAtion Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har aldri hatt store problemer med Internet Explorer noen gang i mitt liv. Jeg tror du kan ha et problem med maskinen din dersom den oppfører seg ustabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå