Gå til innhold

endelig:) tihi

Fremhevede innlegg

Skrevet

rumpa mi! Hadde så heit sex igår, da vi lå i 69 (jeg oppå) så sier han at han har så lyst til å prøve med finger'n :sjarmor: ååå, guuud så j*** deilig! Mest intense orgasmen jeg har hatt. Er det punk der?

Vært sammen i 1,5 år, sååå nå var jeg jo litt klar :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest quando
Skrevet

Så selv om dere har vært sammen i 1,5 år, så har dere enda ikke utforsket hvilke "knapper" man skal trykke på hos den andre for å få denne maksimalt kåt? Det syns jeg er litt rart.

Gjest Elfrida
Skrevet

Folk må få lov til å ta ting i sitt eget tempo, det hørtes da ut som det kom naturlig og greit.

Gjest Gjest Mann
Skrevet

Er det vanlig det at jenter liker å få en liten finger opp der. Jeg er mann og liker det veldig godt på meg, men visste ikke at damer liker det noe særlig.

Gjest StockDama
Skrevet

gjest:

noen liker det, noen liker det ikke.

som det meste annet.

Skrevet
Så selv om dere har vært sammen i 1,5 år, så har dere enda ikke utforsket hvilke "knapper" man skal trykke på hos den andre for å få denne maksimalt kåt? Det syns jeg er litt rart.

Jo , herregud! Vi vet akkurat hvike knapper vi skal trykke på.. Får jo orgasme sterkere ennd en andre hver gang,jo :sjarmor: vi har bare utforsket litt mer! Og jeg syns det var digg!

Skrevet

Er vel bare flott at noen som har vært sammen såpass lenge finner nye måter å tenne hverandre på :)

Skrevet
Er vel bare flott at noen som har vært sammen såpass lenge finner nye måter å tenne hverandre på  :)

ja, vi syns det bare er herlig.. kommer til å gå en liten periode før vi gjør noe annet enn den finger'n, men vi har det aldri kjedelig sammen, og utforske hverandre sånn er bare herlig! Vi gir oss ikke :sjarmor:

Je har jo hintet litt om det da, men igår så var rumpa mi så deilig sa han! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja synes det er bedre å utforske i sakte tempo enn å gjøre alt på engang!Da er det jo ikke noe igjen å glede seg til'!

Skrevet
Ja synes det er bedre å utforske i sakte tempo enn å gjøre alt på engang!Da er det jo ikke noe igjen å glede seg til'!

Og dte er jo en helt naturlig gang i det hele... Så gledr meg til vi skal ha sex igjen, ,ja gitt :) hva kommer til å skje da? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ville vært et tråkig forhold hvis man fant ut alt i løpet av 1,5 år. Selv er jeg sammen med kona på 11. året, og vi finner stadig ut nye ting som tenner hverandre. Er jeg halve moroa å oppdage de nye tingene.

Skrevet
Ville vært et tråkig forhold hvis man fant ut alt i løpet av 1,5 år. Selv er jeg sammen med kona på 11. året, og vi finner stadig ut nye ting som tenner hverandre. Er jeg halve moroa å oppdage de nye tingene.

Enig :Nikke:

Ikke noe gøy å være ferdig utlært etter ett halvt år!.. Viktig å utforske og prøve nye ting sammen underveis i forholdet. Det gjør at man blir tryggere på hverandre og tør mer etterhvert ;)

Skrevet

ja kjedelig å vere utlært etter 1,5 år... har ikke noe nytt å gle seg til da!!! Vi har ikke komt helt dit enda.... men jeg har lyst!!! :) men lurer på om ikke det kommer bæsj på fingeren/kuken nårr den er inni der liksom... ?? hehe:) sikkert et domt spm men jah...

Skrevet
ja kjedelig å vere utlært etter 1,5 år... har ikke noe nytt å gle seg til da!!! Vi har ikke komt helt dit enda.... men jeg har lyst!!!  :) men lurer på om ikke det kommer bæsj på fingeren/kuken nårr den er inni der liksom... ?? hehe:) sikkert et domt spm men jah...

Det der vil jeg helst ikek tenke på :ler:

Skrevet

Ikke no' problem. Bare å "frede" toeren det!

Utlært blir man aldri uansett..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har ett viktig mål her i livet, og det er at jeg aldri vil bli verdensmester i puling!

Skrevet

[quote name=T__|:)|__S' date='14.03.2007 (14:31) ]Det der vil jeg helst ikek tenke på :ler:

Gjest Gjest_TES_*
Skrevet

Det kan være godt det ja :) Liker sjelden å bli "tatt" i rumpa, men en forsiktig finger kan være deilig :)

Prøv å gjøre det samme på han mens du suger han, etter litt øvelse og når du treffer riktig kommer han nok som en foss!

Gjest Gjest
Skrevet
hehe:) daså! er derfor jeg ikke har gjort det enda... synest akkurat d hørtest så udeilikat ut...............

Men noen sjanser må man jo ta i livet.. Jeg regner med at sambo "skjuler" det for meg hvis det skulle komme noe.. hehe... Men når man er så opphisset og kåt så dr***r jeg i det ;)

Det er så deilig. Har bare skjedd en gang... Vi bor i kollektivt, så er ike noe vi kan gjøre hver kveld.. Men det er greit det!

GUD, som vi skal utforske og nyte når vi blir samboere, bare vi to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...