Gjest søt Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 rumpa mi! Hadde så heit sex igår, da vi lå i 69 (jeg oppå) så sier han at han har så lyst til å prøve med finger'n ååå, guuud så j*** deilig! Mest intense orgasmen jeg har hatt. Er det punk der? Vært sammen i 1,5 år, sååå nå var jeg jo litt klar
Gjest quando Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Så selv om dere har vært sammen i 1,5 år, så har dere enda ikke utforsket hvilke "knapper" man skal trykke på hos den andre for å få denne maksimalt kåt? Det syns jeg er litt rart.
Gjest Elfrida Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Folk må få lov til å ta ting i sitt eget tempo, det hørtes da ut som det kom naturlig og greit.
Gjest Gjest Mann Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Er det vanlig det at jenter liker å få en liten finger opp der. Jeg er mann og liker det veldig godt på meg, men visste ikke at damer liker det noe særlig.
Gjest StockDama Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 gjest: noen liker det, noen liker det ikke. som det meste annet.
Gjest søt Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Så selv om dere har vært sammen i 1,5 år, så har dere enda ikke utforsket hvilke "knapper" man skal trykke på hos den andre for å få denne maksimalt kåt? Det syns jeg er litt rart. ← Jo , herregud! Vi vet akkurat hvike knapper vi skal trykke på.. Får jo orgasme sterkere ennd en andre hver gang,jo vi har bare utforsket litt mer! Og jeg syns det var digg!
Meaty Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Er vel bare flott at noen som har vært sammen såpass lenge finner nye måter å tenne hverandre på
Gjest søt Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Er vel bare flott at noen som har vært sammen såpass lenge finner nye måter å tenne hverandre på ← ja, vi syns det bare er herlig.. kommer til å gå en liten periode før vi gjør noe annet enn den finger'n, men vi har det aldri kjedelig sammen, og utforske hverandre sånn er bare herlig! Vi gir oss ikke Je har jo hintet litt om det da, men igår så var rumpa mi så deilig sa han!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Ja synes det er bedre å utforske i sakte tempo enn å gjøre alt på engang!Da er det jo ikke noe igjen å glede seg til'!
Gjest søt Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Ja synes det er bedre å utforske i sakte tempo enn å gjøre alt på engang!Da er det jo ikke noe igjen å glede seg til'! ← Og dte er jo en helt naturlig gang i det hele... Så gledr meg til vi skal ha sex igjen, ,ja gitt hva kommer til å skje da?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Så selv om dere har vært sammen i 1,5 år, så har dere enda ikke utforsket hvilke "knapper" man skal trykke på hos den andre for å få denne maksimalt kåt? Det syns jeg er litt rart. ← Ville vært et tråkig forhold hvis man fant ut alt i løpet av 1,5 år. Selv er jeg sammen med kona på 11. året, og vi finner stadig ut nye ting som tenner hverandre. Er jeg halve moroa å oppdage de nye tingene.
Simpleminded Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Ville vært et tråkig forhold hvis man fant ut alt i løpet av 1,5 år. Selv er jeg sammen med kona på 11. året, og vi finner stadig ut nye ting som tenner hverandre. Er jeg halve moroa å oppdage de nye tingene. ← Enig Ikke noe gøy å være ferdig utlært etter ett halvt år!.. Viktig å utforske og prøve nye ting sammen underveis i forholdet. Det gjør at man blir tryggere på hverandre og tør mer etterhvert
gollerot Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 ja kjedelig å vere utlært etter 1,5 år... har ikke noe nytt å gle seg til da!!! Vi har ikke komt helt dit enda.... men jeg har lyst!!! men lurer på om ikke det kommer bæsj på fingeren/kuken nårr den er inni der liksom... ?? hehe:) sikkert et domt spm men jah...
T__|:)|__S Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 ja kjedelig å vere utlært etter 1,5 år... har ikke noe nytt å gle seg til da!!! Vi har ikke komt helt dit enda.... men jeg har lyst!!! men lurer på om ikke det kommer bæsj på fingeren/kuken nårr den er inni der liksom... ?? hehe:) sikkert et domt spm men jah... ← Det der vil jeg helst ikek tenke på
Gjest m42 Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Ikke no' problem. Bare å "frede" toeren det! Utlært blir man aldri uansett..
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har ett viktig mål her i livet, og det er at jeg aldri vil bli verdensmester i puling!
gollerot Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 [quote name=T__||__S' date='14.03.2007 (14:31) ]Det der vil jeg helst ikek tenke på ←
Gjest Gjest_TES_* Skrevet 14. mars 2007 #18 Skrevet 14. mars 2007 Det kan være godt det ja Liker sjelden å bli "tatt" i rumpa, men en forsiktig finger kan være deilig Prøv å gjøre det samme på han mens du suger han, etter litt øvelse og når du treffer riktig kommer han nok som en foss!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2007 #19 Skrevet 15. mars 2007 hehe:) daså! er derfor jeg ikke har gjort det enda... synest akkurat d hørtest så udeilikat ut............... ← Men noen sjanser må man jo ta i livet.. Jeg regner med at sambo "skjuler" det for meg hvis det skulle komme noe.. hehe... Men når man er så opphisset og kåt så dr***r jeg i det Det er så deilig. Har bare skjedd en gang... Vi bor i kollektivt, så er ike noe vi kan gjøre hver kveld.. Men det er greit det! GUD, som vi skal utforske og nyte når vi blir samboere, bare vi to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå