Gå til innhold

Vaginakuler

Fremhevede innlegg

Gjest Treneren
Skrevet

Jeg lurer på..om man skal bruke vaginakuler for å trene opp muskulaturen "der nede", hvordan gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Meg..
Skrevet

Putt dem inn, og ta deg en joggetur, og bruk musklene til å holde dem inne. Eller dytt dem inn, og dra dem ut mens du prøver å holde dem inne med underlivsmusklene.

Det funket for meg:)

Skrevet

Hvor kan man kjøpe de? På apoteket?

Føler meg helt dum nå, men må bare spørre ;)

Skrevet

Hva mener du, er det best med små kuler når du er godt trent der - eller er det store du mener?

Skrevet

Bedre trent, mindre kuler :)

Smart balls er litt over 3 cm i diameter. For de som er utrent kan de være vanskelig nok å holde på plass. Med de små blir det i såfall komplett umulig for de er på str med klinkekuler.

Tror smart balls uansett er en god start. Er du en av de heldige og er følsom i skjede gangen får du en ekstra bonus ved at du kjenner de små kulene inni beveger seg.

Noen syns dette er veldig pirrende. Selv merker jeg lite til bevegelsene, men blir hele tiden minnet på å knipe så lenge de sitter i.

Tenkte jeg skulle forsøke litt mindre kuler, men mulig det blir for lite igjen. Slikt er vanskelig å bedømme på forhånd.

Gjest Gjest
Skrevet

Min erfaring med småkuler (pleasure pearls tror jeg de heter) er at de gir 0 utbytte. De bare sklir helt bak, og blir liggende helt ved livmortappen. Må nærmest grave for å få de ut, og har ingen treningseffekt av de.

Vurderer smart balls i håp om at de kjennes bedre, og er mer effektive på å minne meg på at jeg faktisk har noe der.

Skrevet

Jeg er redd for at sånne uten tråd skal bli sittende fast der inne jeg :ler:

hvor tunge er de som er lagt ut link til?

"mister" jeg dem visst jeg ikke kniper?

Skrevet

Smart balls mister du ikke.

Det er to ganske store kuler som henger sammen og en snor i enden som jeg passer på er utenfor.

Vil tro at lengden på begge kulene til sammen, uten tråd, er på ca 10 cm.

I tillegg er de såpass store i omkrets at jeg ikke har noen som helst mulighet til å få de på plass uten glidemiddel. Forholdsvis tunge er de også.

Gjest linnsi
Skrevet

Jeg kjøpte quintet på apoteket, som er vaginavekter, 3 stk med ulik vekt. Den tyngste veier 75 gram trooor jeg..de har tråder, så jeg pleier å dra alt jeg kan omtrent og holde igjen med musklene. Eller dra inn med musklene, slippe opp og dra litt med egne krefter, for så å dra de inn igjen med skjedemusklene.

Funker veldig bra! Tror det er et pluss at man kan dra de i en tråd, for da blir treningseffekten ekstra stor..hvertfall når det er meste i nedre del av skjeden man vil trene.

Skrevet

Det er mange typer kuler på markedet. Men om man skal ha effekt utover det behagelige må det være litt vekt å holde igjen på. ( evt snor som man kan trekke i slik at musklene får motand.)

Uansett er det god trening. Og dette er musklersom alle kvinner bør trene. Ikke bare for seksuallivet sin del, men også for å forebygge skjedefremfall og inkontinens.

Skrevet

kan virkelig tenke meg noe jeg kan gå rundt med, så jeg ikke må gjøre det til en helt egen treningsøkt, men kan gjøre andre ting samtidig.

Skrevet

Kan bare uttale meg om smart balls siden det er de jeg har, men de har jeg faktisk hatt i nesten hele dagen i dag. Vært på trening og gjort andre dagligdagse ting.

Det eneste jeg merket var at jeg litt ubevisst ble minnet på å knipe litt med jevne mellomrom.

Skrevet

Hmmm.....det høres jo ikke dumt ut.

Greit hvertfall å høre noen erfaringer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt disse. Du kan kjøpe de på apoteket eller direkte fra nettsiden. Du får også beskrivelse av diverse øvelser.

Gjest Gjest
Skrevet

Altenativet er å skaffe seg en mann med stort utstyr, eller en stooooor dildo.

l :tommelsmil:

Skrevet
Altenativet er å skaffe seg en mann med stort utstyr, eller en stooooor dildo.

:tommelsmil:

Vel....gubben prøver ikke å dra den ut. Han dytter den inn. skal jeg trene med å knipe igjen så han ikke får den inn? :ler:

Skrevet
:legrine: Kan sikkert funke bra det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...