Kylling Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Altså håndkremen. Jeg kjøpte den i tax free`en i London for et par måneder siden, men gikk fort tom da den var et mirakel for hendene mine. Nå bestilte jeg ny gjennom Strawberrynet. Men den var helt annerledes enn den jeg kjøpte i London! :klø: Londonkremen var oransje og nokså seig, men den jeg fikk i dag var hvit og mer som en vanlig krem. Den stramme lukta var lik Finnes det forskjellige typer eight hour hand cream eller? Mannen min mente kjapt at jeg hadde fått en kopi.
Drua Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Visste ikke at det fantes en egen håndkrem-versjon, fant den heller ikke på SN. Jeg har den vanlige , og den er jo oransje og seig.
Kylling Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Hmm.. det må jo være den jeg kjøpte i London da.. :klø: Har kasta tuba siden den var tom, men jeg mener at det stod "hand treatment" på den. Akkurat som på den jeg kjøpte på SN. Ble derfor ganske overraska da den var helt annerledes i farge og konsistens.
Läkerol Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Har en håndkrem i Eight Hour Cream, den er hvit. Er den originale kremen som er oransje.
Gjest Frysepulver Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg mener også at den originale er noe gult klissete jævelskap... Kanskje jeg skal se etter håndkremversjonen neste gang da...
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Det stemmer det, Eigh Hour Cream finnes i den originale formen, som da er en SALVE. Så er det kommet en håndkrem versjon, som er mer som en lotion. Den er naturlig nok bedre egnet til å smøre inn hele hendene med. Salven er mer egnet til å påføre stedvis der man har et problem, som et rift, tørt parti, sår etc.
Rexina Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Har 8 hour cream i håndkrem, men jeg synes ikke den er noe bra i det hele tatt. Akkurat som vaselin jo. Kjøpte den på Kiel båten for et år siden eller noe sånt. Men den er også hvit og veldig klissete, med MASSE fett som aldri trekker inn i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå