Gjest Perfekt biff Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg lurer på om noen har noen tips til å oppnå flere orgasmer etter hverandre? Jeg får ikke vaginalorgasmer, men kommer allikevel tilnærmet hver gang. Hvordan kommer dere flere ganger etter hverandre? etter jeg har kommet er jeg som regel ganske kilen, og må ha en liten pause før jeg kan fortsette som noe som helst seksuelt. Det har hendt et par ganger at jeg har kommet flere ganger under en "akt", men da er det laang tid mellom hver, og det har maks vært 3 stykker. Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til
Gjest Reisende John Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 ingen? ← En av mine kvinnelige bekjentskaper kommer om og om igjen (vel, opp til 5 ganger etter hverandre i løpet av 10 minutter eller så). Jeg tror du må tore å ikke avslutte etter den første orgasmen, men fortsette sexen selv om det føles litt ubehagelig i starten. Når jeg har sex så kan jeg normalt selv bestemme når jeg vil komme; etter en time eller etter 3 timer. Hun har ennå ikke spurt etter "orgasmepause".
FantasDick Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Du får prøve å fortsette stimuleringen etter at du har kommet, og se hva som skjer. Evt kan du ta en veldig kort pause. Hvis jeg bare fortsetter etter en orgasme kan jeg komme så mange ganger jeg vil, har faktisk hatt over 30 orgasmer i samme runde. Men hvis jeg drøyer for lenge etter orgasmen, så må jeg jeg begynne på nytt, faller liksom tilbake.
Gjest Perfekt biff Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Æææh... Men er det ubehagelig for deg å fortsette rett etterpå? For meg så blir det veldig intenst og kjilete.. Skal man liksom holde på til det går over? PS: får ikke vaginalorgasme.. har dette noe å si?
FantasDick Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 I begynnelsen var det litt ubehagelig å bare fortsette stimuleringen, ja, men nå går det fint! Du kan jo vente litt, uten at du venter for lenge, før du fortsetter, forsiktig. Jeg venter ofte selv også, og det har ikke noe å si for meg, så lenge jeg ikke venter for lenge og må begynne på nytt igjen. Jeg får heller ikke vaginal-orgasme, så tror ikke det har noe å si.
Scorpina Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Tråden ryddet for unødvendige kommentarer Scorpina (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå