Gå til innhold

Min dagbok!

Smashing

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg å lage meg en dagbok jeg også. Har visst at jeg har vært gravid en stund, men har liksom trodd at jeg bare har innbilt meg det.. Noen andre som har hatt det slik eller? Nå er det litt over en uke til 1.kontroll. Har bestemt meg for at jeg skal fortelle det til svigermor dagen etterpå. Det er bursdagen hennes og alt da. Noen gode forslag til hvordan man kan fortelle det på en spennende måte? Dette er det første barnebarnet på begge sider, så jeg tror det blir ganske godt mottatt. Mange som har ventet lenge på dette :)

Når forteller dere det til familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med spiren og dagboka! :smilyblomst:

Når det gjelder det med å fortelle familie, så hadde vi tenkt å vente til uke 12. Men siden sladra hadde begynt å gå, så valgte vi å fortelle det i uke 10 istedet - så vi var sikker på at foreldrene våre fikk høre det fra oss og ikke via omveier. Heldigvis hadde vi vært på privat UL den dagen, så vi visste det var liv, også hadde vi da et bilde å vise de vordrende besteforeldrene! :) Har ingen artige tips til måter å si det på jeg da... ;)

Lykke til videre i svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spire og nyboka!

Siden svigermor har bursdag, så kan du jo skrive "Gratulerer med dagen, Bestemor!" på kortet f.eks.... ;)

God søndag. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...