L@dy Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Noen frisører her? Jeg har lyst hår og kjøpte meg en pakke med hårfarge i dag, som er litt lysere enn den jeg har nå. Men så lurer jeg på om jeg istedet for å farge hele håret, kanskje bare skal stripe det. Men hvordan gjøre det sånn at det blir fint? Altså, jeg har jo ikke sånn hette og selve stripeutstyret da, men kanskje ta noen lokker og farge det? Fint at det er møkt inni, og lyst utenpå kanskje? Eller kanskje bare velge noen lokker i luggen...Ja,aj.. mange valg.. Jeg har "ganske" kort hår, dvs har litt lengde over ørene, lugg som skrås.
Rexina Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Ville brukt alliminiumsfolie og stripet det med det.
L@dy Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Ville brukt alliminiumsfolie og stripet det med det. ← Ja, kanskje jeg skal forsøke med det. pass på så det ikke blir orange ← Jeg har ikke opplevd at håret har blitt orange når jeg har farget det, men gult har det blitt, eller blått. Men satser på det blir bra. Ellers får jeg kjøpe sølvshampo eller eventuelt ny farge på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå