Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Har i navlen den kan vokse ut, kan den? Håper ikke det...
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 det har litt med hvordan den sitter å gjøre. teknisk sett kan navlepiercinger vokse ut, men om det gjelder din, er helt umulig å svare på!
Arwen Skrevet 25. februar 2003 #3 Skrevet 25. februar 2003 Kjenner to stykker som har opplevd at den vokste ut. Min sitter fortsatt (etter 2 år) der den skal :D
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 (min vokste ut. det er 10 år siden, men arret har jeg ennå.)
nirvana Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 (min vokste ut. det er 10 år siden' date=' men arret har jeg ennå.)[/quote'] Min vokste også ut (5 år siden). Arret er stygt
Gjest Kira Skrevet 26. februar 2003 #6 Skrevet 26. februar 2003 Mine har heller ikke vokst ut enda ...
Hello Kitty Skrevet 26. februar 2003 #7 Skrevet 26. februar 2003 Har hatt min navlepiercing i 7 år, og den sitter på plass :D
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Har i navlen den kan vokse ut, kan den? Håper ikke det... jeg har hatt min i 4 år, den sitter fortsatt akkurat der den skal være. men jeg har hørt at man skal være forsiktig me å bruke for tunge pearcinger.
kathrine79 Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Hvis den er satt for langt ut kan kroppen støte den fra seg, og den vokser ut. Jeg fikk verk i min og den verket litt utover, men etter at jeg ble kvitt verken har den holdt seg fint i 8 år
ehv61 Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Du må være veldig flink til å rense.Jeg har hatt min i 4 uker nå, og det ser ut til å gå bra.den sitter nokså dypt tror jeg, Det er viktig at den går gjennom allehudlagene. Jeg tar kosttilskudd med sink og c vitamin pluss at jeg renser godt med pyrisept sånn annenhver dag.Vasker meg på hendene først med såpe og vann og så med Antibac.
Hein Skrevet 15. mars 2013 #11 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tok min første piercing i navelen da jeg var 15, men den vokste ut (etter noen mnd), så da prøvde jeg på nytt ca. to år senere, men det samme skjedde igjen. Jeg har nå et utrolig stygt arr, så vurderer å "pynte på det" med scarification. Grunnen til at jeg skriver her nå, er fordi jeg lurer på om noen vet om jeg kan ta en nedenfra og opp-piercing i navelen uten at den vokser ut? Jeg har hørt at det er de man tar vertikalt som vokser ut, så det vil jo si at jeg ikke kan det. Har også hatt piercing i brystvorta som ikke vokste ut, så det bekrefter jo på en måte det (+ at jeg har et rikt antall hull i ørene, som da også er horisontale, selvfølgelig). Noen med erfaring?
Hein Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 jeg har hørt at man skal være forsiktig me å bruke for tunge pearcinger. Dette stemmer på generelt basis pga noe så elementært som tyngdeloven. Vent helst i ett år (minst 6 mnd før du bytter til tyngre), men "slitasje" er "slitasje"..
Hein Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 Du må være veldig flink til å rense. pyrisept sånn annenhver dag. 1) Om du er flink til å rense vil kun ha noe å si for om du får infeksjon, som igjen kan føre til at kroppen ikke blir helt "venn" med smykket og vil frastøte seg det, men det vil kroppen naturligvis gjøre med et fremmedlegeme i kroppen, uansett.. 2) Hørte at de har gått tilbake på det med å rense. Tar man i ørene skal man ikke rense i det hele tatt, og man skal ikke bevege på dem (som tidligere antatt) - de vil ikke gro fast (som man også trodde før). Det beste er en antiseptisk spray FOR piercing. Takk for meg
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2013 #14 Skrevet 15. mars 2013 Hatt min navlepiersing i 9 år. Den har ikke vokst ut. Hadde den gjort det hadde jag tatt ny.
Gjest Kaxxy Skrevet 15. mars 2013 #15 Skrevet 15. mars 2013 Da jeg tok, sa de at man aldri burde la det gro, husker ikke nøyaktig hvorfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå