Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noen sko jeg kunne tenkt meg, men vet ikke hvor de er å få kjøpt, har ikke lyst å ta sjansen på postordre i tilfelle de ikke passer...

Helst i Bergensområdet..

De heter phink by paradox

hmmm... hvordan får jeg vist bilde?evt link? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.girlsofelegance.co.uk/acatalog/...Collection.html

Er det sko fra denne leverandøren du mener? Jeg kjøpte mine sko hos www.dinbrudekjole.no men jeg ser at hun kun har 4 av merkene igjen. Hvis du skal bestille fra England så vil jeg anbefale deg et halvt nr større enn vanlig. Jeg sklir rett inn i alle str 36, men disse var faktisk et halvt nr for små. Men jeg skal bruke de masse før bryllupsdagen, så jeg skal greie å vie de ut. Men et tips er altså å bestille et halvt nr større enn vanlig. Jeg er veldig smal over vrista og har smale små føtter.... :)

Lykke til!

Skrevet

har helst lyst å prøve de i en butikk.. Har vurdert å bestille de på dinbrudekjole.no, men vil jo helst prøve..

Noen av dere bergensbruder som har kjøpt sko i byn, hvilke har dere gått for?

Skrevet (endret)

Eg kjøpte sko hos Atelier V i Bergen rett før helga. Der var det 50-70% salg, så eg betalte den nette sum av 390kr. Jippi! Skoa heiter Catherine i merket Katz, og er akkurat som askepottsko - små og nette. Veldig fornøgd! :)

Endret av puls
Skrevet

så bra!

Jeg har kjøpt kjolen der, og den henger der fortsatt, så da kan jeg se dem til.. Får aldri med meg at det er salg jeg, får stikke innom å se..

Takk!

Og grattis med sko! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...