Floja Felíz Skrevet 28. mars 2007 #21 Skrevet 28. mars 2007 Jeg henger meg på opplevelses-gjengen. Tror jeg skal gi ham par-massasje i Australia (vi skal på bryllupsreise dit).
Gjest Lund Skrevet 28. mars 2007 #22 Skrevet 28. mars 2007 Jeg mente det jeg sa,kjøpt en drill,han ønsker seg det.Syns det var fin ide å kjøpe det til han det er jo noe han kan få glede av.Må jo ikke altid være smykker,det bruker han ikke.Og så er det han som skal kjøpe morgengave,mannen mener jeg
Gjest Revenka Skrevet 28. mars 2007 #23 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe noen flotte solbriller til min samboer i morgengave. Han har alt annet
pike28 Skrevet 28. mars 2007 #24 Skrevet 28. mars 2007 Jeg skjønner meg ikke helt på dere som skriver at dette ikke er så farlig siden det egentlig kun er mannen som skal kjøpe morgengave. JEg er enig at det kan bli litt vel mye fokus og ikke minst penger lagt inn i en slik gave, men å lene seg tilbake med uttalelser som " det er uansett mannen som skal kjøpe en slik gave, synes jeg" vitner om en litt dårlig holdning og ikke minst utakknemlighet til det hele Synes forøvrig å kjøpe en drill er et like godt forslag som noe som helst annet. Vi kjenner da vår egen mann best og vet hva som vil kunne falle i smak hos vår egen mann
YSL Skrevet 29. mars 2007 #25 Skrevet 29. mars 2007 Jeg valgte å gi min mann to gaver - en dyr klokke samt at jeg var hos fotograf og fikk tatt bilder av meg og vår felles datter på 2 år som ble satt i et lite album. Og selv om han var virkelig fornøyd med klokken var det albumet som fikk frem gledestårene :o) Albumet legger fremme hele tiden og som han selv understreker, kikker han i det titt og ofte. Så jeg tror at å gi en gave av hjertet har en større verdi en annet. Spesielt siden de fleste i dag har det meste de trenger og gjerne litt til
Gjest Lund Skrevet 29. mars 2007 #26 Skrevet 29. mars 2007 (endret) [quote=pike28,28.03.2007 Synes forøvrig å kjøpe en drill er et like godt forslag som noe som helst annet. Vi kjenner da vår egen mann best og vet hva som vil kunne falle i smak hos vår egen mann takk for støtten! jeg er stolt å kjøpe drill til han Endret 29. mars 2007 av Lund
BIRE Skrevet 30. mars 2007 #27 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Lag en gullamulett av ditt yndlingsbilde Nå kan du få laget en kjempefin lykkeamulett til en god venn eller deg selv. Link fikk ikke med meg bilde.men det er på siden av ringene .kommer etterhvert hvis du bare ser på noen av ringene så kommer den opp ved siden av.. Bire Innlegg endret, se Kvinneguidens regler. La også inn link til den aktuelle siden. vimse-mod Endret 30. mars 2007 av vimse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå